Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stemmen op eigen foto?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stemmen op eigen foto?

Deze keer heb ik voor 't eerst meegedaan aan de challenge. Best leuk om met de challenge in het achterhoofd aan de slag te gaan! Maar nu viel me op dat ik op mijn eigen foto ook een stem kan uitbrengen. Niet geprobeerd, dus ik weet niet of 't ook echt kan, maar het lijkt er wel op. Is dat niet een beetje vreemd?

Ach Verhofstadt stemt toch ook gewoon op zichzelf .

We hebben het daar in het verleden al over gehad, op zich zouden we het kunnen verbieden want er zijn er altijd die denken te winnen door enkel zichzelf een 10 te geven maar éénmaal de uitslag bekend is komen ze wel met hun beide voetjes op de grond .
    Christian D.

Comment

@ to Joost,

Welkom op de Challenge. Hopelijk mogen we je hier vaak zien deelnemen aan de Challengen. Het is vooral leerrijk maar ook wel verslavend.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Tuurlijk mag dat, b.v. je eigen een 1 of een 2 geven

Comment

Eerst vond ik het idee van mijn eigen foto punten toe te kennen ook ietwat raar. Maar, als men het anders bekijkt, is het niet zo een slecht idee.
          Je kent jezelf punten toe en tracht dit zo objectief mogelijk aan te pakken.
          Niet makkelijk, zeer zeker, maar je leert er wel je eigen werk mee op het juiste niveau inschatten.
          Mij was opgevallen dat de score die ik mezelf bij de vorige challenge had toegekend inderdaad in dezelfde lijn lag als wat het grootste percentage me had toegekend.
          Ik vind het al even belangrijk om je werk correct te leren beoordelen en inschatten, dan het schieten van plaatjes zelf.
          Ik pleit dan ook voor het uitdelen van punten op eigen werk.
          En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Originally posted by christian
            We hebben het daar in het verleden al over gehad, op zich zouden we het kunnen verbieden want er zijn er altijd die denken te winnen door enkel zichzelf een 10 te geven
            P'cies, daar was ik ook al bang voor. Nah ja, 't zal zo'n vaart wel niet lopen, maar toch.

Originally posted by teddy-bear
            Tuurlijk mag dat, b.v. je eigen een 1 of een 2 geven
            Done... (o ja?)

Originally posted by Cookie
            Eerst vond ik het idee van mijn eigen foto punten toe te kennen ook ietwat raar. Maar, als men het anders bekijkt, is het niet zo een slecht idee.
            Je kent jezelf punten toe en tracht dit zo objectief mogelijk aan te pakken.
            Maar daarvoor hoef je die score toch niet in te vullen? Dat kan ook zonder...

Anyway, 't is geen halszaak, 't viel mij alleen op. Over tot de orde van dag

Comment

Het hoeft inderdaad niet Joost. Maar het mag. Zoals reeds door Christian werd aangehaald zullen er misschien deelnemers zijn die dit doen om hun punten omhoog te jagen. Voor die mensen heiligt het doel de middelen. Wat men met het geven van punten aan eigen foto's wil beogen hangt van persoon tot persoon af. Voor mij dient het puur als een "registratiemiddel" van mijn eigen waardering/erkenning op de barometer die door anderen wordt gemaakt.
              En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Working...
              X