Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

chalenge emotie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• chalenge emotie

hoe kinderen toch maar telkens 'misbruikt' worden om hun ouders te laten winnen voor de challenge. want geef toe, het zijn toch maar de kinderen weeral die het hem hier doen he!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Daar is toch nets mis mee denk ik. Het zijn soms juist die kinderen die het spontaantst en de eerlijkste emoties tonen. Waarom zou je zoiets dan niet vastleggen voor later.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Sja, bij mij werkt het nou juist averechts hoor. Fotografisch gezien stellen de meeste platen met kinderen erop niet bijster veel voor en zijn het vooral de ouders zelf die 't "zo schattig" vinden. Waarmee ik overigens geen uitspraak doe over al die kinderportretjes in de Challenge van deze maand...

Comment

ik vind de foto's met de baby'tjes toch de beste. misschien zoals spooky zegt, het is oprecht. maar die ene foto van dat wenende kind, van zo dichtbij, die vind ik toch al niet meer natuurlijk. en eerlik gezegd, volgens mij komen vele foto's uit een album......... dus niet volgens de regels. ik wacht tot mijn foto gevalideerd is. eens zien wat ze daarvan zeggen....

oef, nog even veranderen, want ik wil hier geen verwachtingen scheppen. ZEKER niet!

enne misschien dat mijn nieuwe topic iets te scherp geformuleerd was. ik bedoelde eigenlijk dat als gevoelens op plaat worden vastgelegd, toch altijd direct naar kinderen wordt gegrepen. dit moest vriendelijk overkomen, misschien dat dit niet zo was.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
        X