De BD-Challenge van maart 2016 leverde in mijn ogen een aantal erg mooie beelden op, en hoewel verschillende gekende namen van vroegere winnaars vooraan in het peleton te vinden zijn, is het toch weer een -voor mij toch- illustrere onbekende die met goud aan de haal gaat. Katrien1957 behaalt met een gemiddelde score van 7,07 de eerste plaats met "Weerspiegeling van verticale lijnen" en wordt dus beloond met een CeWe-kortingbon van €30,- Op de tweede plaats is videe, een voor mij eveneens onbekende naam. De naam van Ward-07 op #3 is me dan weer meer bekend.
Mijn gelukwensen gaan in de eerste plaats naar de drie winnaars, maar eveneens naar alle deelnemers die een geldige inzending hebben gedaan.
Mijn dank aan iedereen die een faire score heeft uitgebracht, of een zinnige commentaar bij de foto's heeft geformuleerd.
Voor de maand april is er gekozen voor "Scherp". Ik ga niet meteen meer uitleg geven (je vindt wel een inleiding op de 1ste pagina van de Challenge), maar indien nodig kunnen we er altijd hier over discussiëren.
Mijn gelukwensen gaan in de eerste plaats naar de drie winnaars, maar eveneens naar alle deelnemers die een geldige inzending hebben gedaan.
Mijn dank aan iedereen die een faire score heeft uitgebracht, of een zinnige commentaar bij de foto's heeft geformuleerd.
Voor de maand april is er gekozen voor "Scherp". Ik ga niet meteen meer uitleg geven (je vindt wel een inleiding op de 1ste pagina van de Challenge), maar indien nodig kunnen we er altijd hier over discussiëren.
Comment