Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met mijn foto "emotie" ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• probleem met mijn foto "emotie" ?

Ik heb mijn foto reeds donderdag verstuurd, en zie die niet verschijnen in de challenge, ik krijg ook geen bericht dat er iets fout zou zijn, krijg ook geen antwoord op mijn vraag aan Christian, of van de webmaster, dus nog eens een poging langs deze weg: wat loopt hier fout?? Als ik een nieuwe foto moet maken, geraak ik binnenkort in tijdsnood, dus graag een berichtje aub.
    Iemand anders ook dit probleem??
    nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

Hallo Joze,

Als "webmaster" heb ik met de challenge niet meer zoveel te maken - alles is in handen van onze "expert" Christian. Hij zal je zeker wel iets laten weten.

Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Dito here...
      http://www.digifotofreak.nl

Comment

Ik heb niet onmiddelijk een idee en heb ook geen berichtje gekregen?
        Normaal wordt er bij elke validatie een e-mail verzonden met daarin een eventuele uitleg waarom niet gevalideerd...

Als deze niet aankomt staat je e-mail adres misschien niet correct in je profiel? Of is er iets mis met de mailserver... dit moet ik eens testen.

Lees ondertussen alvast eens de regels dan zal je misschien te binnen vallen waarom de foto niet is gevalideerd.

Ik heb deze challenge weer heel wat foto's moeten weigeren op basis van de datum waarop de foto is genomen, en er zat ook ééntje tussen met een kader... maar vraag me nu niet wat exact de reden was bij u want dat kan ik niet meer terugvinden.
        Doe gerust nog eens een upload zal er extra aandacht aan besteden en een extra mailtje verzenden los van de challenge software.
        Christian D.

Comment

Bedankt voor je antwoord, Christian, ik heb zonet nogmaals mijn foto doorgestuurd. Heb ook nogmaals de regels nagezien en vind niets verkeerd aan de foto. Hopelijk jij ook niet.

Comment

Originally posted by joze
            Bedankt voor je antwoord, Christian, ik heb zonet nogmaals mijn foto doorgestuurd. Heb ook nogmaals de regels nagezien en vind niets verkeerd aan de foto. Hopelijk jij ook niet.
            En na afloop van het doorsturen toevallig geen foutboodschap (in het rood) gezien die bvb zegt dat je foto in RGB moet zijn (en geen gewone greyscale) en dat daardoor de resize niet kunnen gebeuren is (of iets in die zin) ?
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

En na afloop van het doorsturen toevallig geen foutboodschap (in het rood) gezien die bvb zegt dat je foto in RGB moet zijn (en geen gewone greyscale) en dat daardoor de resize niet kunnen gebeuren is (of iets in die zin) ?
              @ Filipo : neen, kreeg de gewone boodschap : Thank you for your contribution bla, bla, bla ..... en dat was alles.

Comment

Originally posted by joze
                @ Filipo : neen, kreeg de gewone boodschap : Thank you for your contribution bla, bla, bla ..... en dat was alles.
                Raar. Hopelijk is hij nu er nu wel doorgeraakt. Er staan alleszins een heleboel nieuwe inzendingen.

Ik ben wel benieuwd wat je als leidster in het klassement deze keer voor moois hebt ingestuurd ... van mij zul je deze keer niet veel concurrentie moeten verwachten (thema ligt mij niet echt) ...

Comment

joze & filipo, jullie maken me erg nieuwschierig. Ik zit al vol spanning uit te kijken wat het voor jullie ga worden. Beiden wens ik het beste toe. Duimen maar.
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Originally posted by spooky
                    joze & filipo, jullie maken me erg nieuwschierig. Ik zit al vol spanning uit te kijken wat het voor jullie ga worden. Beiden wens ik het beste toe. Duimen maar.
                    Er resten mij nog enkele dagen om toch nog een (geniale?) ingeving te krijgen, we zien wel ...

Comment

Ik ben wel benieuwd wat je als leidster in het klassement deze keer voor moois hebt ingestuurd ... van mij zul je deze keer niet veel concurrentie moeten verwachten (thema ligt mij niet echt) ...
                      Je bedenkt wel weer wat moois, Filipo, ik ben er zeker van, hoewel 't is geen gemakkelijk thema, heb er ook moeite mee gehad... Alvast veel succes ermee.

Comment

Re: probleem met mijn foto "emotie" ?

Ik heb deze challenge weer heel wat foto's moeten weigeren op basis van de datum waarop de foto is genomen, en er zat ook ééntje tussen met een kader
                        Oepppps da was de mijne
                        Zal me leren de regels niet goe te lezen, eigen schuld dikke bult !!!
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Re: probleem met mijn foto "emotie" ?

Ik heb ook niet mee kunnen doen hierdoor.
                          Kreeg wel beeld thanks for contribution enz. maar foto verscheen niet. Dus na een week met een nieuw aangevraagd wachtwoord nogmaals geprobeerd en weer hetzelfde. Op forum kan ik ook gewoon werken maar challenge niet. Heb hierdoor helaas niet mee kunnen doen.

Groet, Jorn die hoopt nu wel weer mee te kunnen/mogen doen.

Comment

Working...
                          X