Bart123 leverde één van de eerste inzendingen voor de november-Challenge (de tweede om precies te zijn), en bleef tijdens de hele 'koers' vooraan om uiteindelijk afgetekend te winnen met een gemiddelde van 7,23 punten. De vorige keer dat bart123 won, was in januari van dit jaar. Op het ereschavotje vinden we verder MP61 met 6,77 punten, die met de tweede plaats alweer bewijst dat hij een gedegen Challenger is, en boudini (volgens mij een vrij nieuwe deelnemer?) met 6,76. Trouwens, bij de eerste tien vind ik namen die ik nog niet (vaak) ben tegengekomen.
We zien in de november-Challenge de 'mistige morgenbeelden' die ik had voorspeld, maar ook kunstlicht was volop aanwezig. Met 38 inzendingen was deze misschien wat moeilijkere Challenge toch nog een meevaller.
Mijn gelukwensen aan alle Challengers, en mijn woorden van dank aan iedereen die de moeite heeft genomen de inzendingen te scoren of van een commentaar te voorzien.
Voor december heeft bijna de helft gekozen voor 'vuur'. Zorg maar dat je je kunt warm houden, zonder je te verbranden.
We zien in de november-Challenge de 'mistige morgenbeelden' die ik had voorspeld, maar ook kunstlicht was volop aanwezig. Met 38 inzendingen was deze misschien wat moeilijkere Challenge toch nog een meevaller.
Mijn gelukwensen aan alle Challengers, en mijn woorden van dank aan iedereen die de moeite heeft genomen de inzendingen te scoren of van een commentaar te voorzien.
Voor december heeft bijna de helft gekozen voor 'vuur'. Zorg maar dat je je kunt warm houden, zonder je te verbranden.
Comment