Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

    Omdat februari een korte maand is, is de Challenge vannacht afgesloten. Ik stel hierbij de thema's voor volgende maand voor.

    1) Rook
    2) Voorjaar
    3) Architectuur

    Stemmen kan tot de voorlaatste dag van de maand.
    De inzendingen van de afgelopen Challenge (thema: kapot) kunnen nog beoordeeld worden tot 28 februari.
    41
    Rook
    0%
    10
    Voorjaar
    0%
    16
    Architectuur
    0%
    15

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

    de uitdaging zou zijn het thema 'voorjaar' in de herfst te laten doorgaan

    precies niet fans van 'rook'... nochtans lijkt t mij wel wat...

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

      Voorjaar lijkt mij het meest bereikbaar en geeft het meest mogelijkheden.
      De mooiste zullen die architecturale hoogstandjes zijn (vorige maand was ik nog in fondation LV van Frank Gehry in Parijs - absolute aanrader! maar dus 2 maand te vroeg voor de Challenge) ... maar dan ze nog goed in beeld brengen!
      Ook 'rook' kan mooie plaatjes opleveren, maar is misschien wat moeilijker voor deze amateur

      Alé ik heb nog tot einde week om te stemmen.

      groeten

      Luc
      verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

        Ik denk dat maart nog wat te vroeg is om "voorjaar" goed in beeld te brengen (tenzij het warmer is dan normaal).
        Ik rook niet , en hier in de buurt is ook niet zoveel spectaculaire architectuur te vinden, maar ik zal toch proberen om volgende maand nog eens mee te doen, het maakt daarbij niet uit wat de volgende opdracht wordt.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

          Toch gestemd voor 'rook', omdat je dat kan interpreteren op zeoveel manieren... en het is iets specialer dan de andere twee
          Als ik de tijd vind om mee te doen, want er ligt er hier één op 'bevallen' gelijk ze zeggen

          IZ.
          For Greater Good - Ambient Music for the Masses

          Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

          Comment


          • #6
            Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

            Eigenlijk zou je moeten kiezen voor wat u het minste ligt, de uitdaging is groter door voor jou onbekende wegen te gaan volgen.
            Iets kiezen dat in uw "genre" valt laat je misschien toe sterker uit te pakken maar persoonlijk vind ik het leuker eens anders proberen te kijken en vooral anders proberen te fotograferen
            Ik heb er mezelf al wel op betrapt en dan vooral toen ik pas meespeelde dat ik koos voor wat het meeste bij mijn kennis en mogelijkheden lag ...
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Eigenlijk zou je moeten kiezen voor wat u het minste ligt, de uitdaging is groter door voor jou onbekende wegen te gaan volgen.
              Iets kiezen dat in uw "genre" valt laat je misschien toe sterker uit te pakken maar persoonlijk vind ik het leuker eens anders proberen te kijken en vooral anders proberen te fotograferen
              Daar ben ik nog niet zo zeker van, verslagen worden op je eigen terrein is niet zo fijn. Dus het blijft een uitdaging.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

                het wordt Voorjaar.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

                  tenzij er nog een paar stemmen voor rook....
                  Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

                    Tweede keer al dat ik kruis of munt heb moeten toepassen. Op het moment van afsluiting hadden Voorjaar en Architectuur evenveel stemmen (15), dus ging het tussen die twee. Zoals je ziet heeft Voorjaar met één stem meer gewonnen, en wordt dat dus het thema voor maart.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

                      m'n minst favoriete... es denken of ik er zoals de lopende challenge geen eigen draai aan kan geven...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC
                        ... Stemmen kan tot de voorlaatste dag van de maand. ...
                        Waarom kunnen wij niet meer stemmen, 't is nog altijd de zevenentwintigste?
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Waarom kunnen wij niet meer stemmen, 't is nog altijd de zevenentwintigste?
                          Het stond bovenaan vermeld dat het stopte vandaag rond 10u...
                          Wou je ook iets anders?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Waarom kunnen wij niet meer stemmen, 't is nog altijd de zevenentwintigste?
                            Het uur van sluiting wordt automatisch bepaald door het uur waarop de enquête gestart is, in dit geval 10:22.
                            Om even een tipje van de sluiter op te lichten: het kiezen van de maandthema sluit altijd een dag vroeger, omdat er nog een aantal handelingen moeten gebeuren: banner moet gemaakt worden, nieuwe Challenge moet klaargezet worden... Op de laatste dag dienen er dan weer zaken ivm de lopende Challenge afgehandeld te worden.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mogelijke thema's voor de maand maart 2015

                              Miljaar-miljaar! Te laat dus.

                              Pfff ... véél vieren en vijven uitgedeeld deze maand, wegens foto met gebrek aan originaliteit.
                              't Zal volgende maand niet anders zijn, vrees ik.

                              Tenzij ... tenzij het voorjaar een maandje op zich laat wachten. Dan móéten ze uit hun schulp komen.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X