Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Wat een geluk dat onze Dataman zijn beweringen altijd kan staven met statistieken!
    En geen mens die gek genoeg is om die statistieken te controleren.

    Wij doen gewoon ons best om de challengers correct te informeren.
    Last edited by Jos Vanhengel; 8 januari 2015, 16:48.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #17
      Re: Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

      Nee niemand die de hele lijst controleert, maar de mijne bekeken en mijn data klopt niet helemaal.
      Ik sta vermeld met 2 overwinningen maar het moeten er 3 zijn.
      Zitbankje, koel en verfrissend, en kunstig met keukenmateriaal.
      Misschien moet ik eens werk maken voor een vierde.
      Maar hoe dan ook nog altijd te weinig voor een collage.

      Trouwens een proficiat aan stampers, die een van mijn grote voorbeelden was toen ik begon in de challenge (en met fotograferen), vooral op gebied van creativiteit.
      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

      Comment


      • #18
        Re: Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

        Bedankt allemaal.
        @ Erven - bedankt - leuk dat ik je destijds op 1 of ander manier inspireerde - 't zou mij wel benieuwen wat je dezer dagen zoal nog doet in de fotografie.
        Ik kijk toch een beetje met nostalgie terug op die tijd toen we samen met Spooky, Filipo, Tigo, jij en uiteraard nog enkele anderen maandelijks uitpakten.
        Heb zelf ook, na een tijdje niet actief te hebben deelgenomen met de challenge, nu toch terug zin erin en heb de draad weer opgepikt, 't zou leuk zijn van jullie ook weer inzendingen te mogen verwachten, ondanks de vele heisa rond de quoteringen, maar dan eerder just for the fun, het is dat laatste wat mij motiveert. Groeten, St@mpers - www.stampers.be

        Comment


        • #19
          Re: Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

          Wat ik zo allemaal doe in de fotografie?
          Verzamelen en fotograferen met (oude) analoge toestellen, en analoge speelgoedtoestelletjes (en deze)(ja, gemaakt voor kindjes....maar k'ben dan ook een groot kind), lomografie en die zaken.
          Foto's kan je vinden op flickr
          Dus helemaal iets anders dan indertijd in de challenge waar ik streefde naar perfectie. Maar daardoor heb ik wel veel geleerd.

          Vorige maand eens meegedaan met " de schelpen" (uit tjernobil ). Ik zal nog wel meedoen hoor, soms kriebelt het.

          Misschien eens een inzending gemaakt met een speelgoedcamera, of met een camera van meer dan 100jaar oud. Al weet ik niet of analoog werk toegestaan is? probleem met de exif?
          Alhoewel ik al eens een foto ingestuurd heb gemaakt met een Lomo uit 1986 (2pluchen leeuwen in het bos, weet het thema niet meer), en een oude lens (een Takumar 200mm f4) bij het thema toeval of creatie).
          Zou wat zijn als een foto met materiaal uit 1870 de challenge zou winnen. Ja, k'ben aan het dromen.

          De heisa rond de quoteringen laat me al lang koud.
          Ik heb geleerd (en ondervonden) dat er ergere dingen in het leven zijn dan een 1-tje op een foto.

          Ja, ik denk ook nog vaak aan die tijd terug, het expirimenteren met heel primitief materiaal, dagen (weken) bezig zijn om hetgeen ik in mijn hoofd had uit te werken. (zoals de vallende eieren en schweppes).
          Ik vraag me ook soms af hoe het met Spooky is.

          Dit was het zo een beetje.
          Groetjes Rik,
          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

          Comment


          • #20
            Re: Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

            Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
            ... Ik sta vermeld met 2 overwinningen maar het moeten er 3 zijn.
            Zitbankje, koel en verfrissend, en kunstig met keukenmateriaal. ...
            Mijn excuses! Dat is aan mijn controle ontsnapt.

            In de laatste 10 jaar Challenge is er één keer een ex aequo geweest in de hoogste scores. Ik heb in de berekeningen mijn eigen notities als basis gebruikt, ervan uitgaand dat bij een gelijk gemiddelde het aantal stemmen doorslaggevend was. Dat leek mij logisch.
            Vermits Woody04 (klik!) 4 stemmen meer had dan jij (klik!), dacht ik dat Woody04 de winnaar was.

            Blijkbaar golden in die tijd andere regels.

            Ik ga de geschiedenis van de Challenge niet herschrijven. De grafiek "Eerste plaatsen" is bij deze aangepast (klik!).
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #21
              Re: Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

              Bedankt voor al je cijferwerk, Jos.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

              Comment


              • #22
                Re: Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

                Bedankt Jos voor je opzoek en cijferwerk.

                Hier mijn 7 ingezonden winnende BD foto's 2011-2014


                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #23
                  Re: Winnaar van de Challenge "Ingekaderd": stampers. Proficiat

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Bedankt voor al je cijferwerk, Jos.
                  Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                  Bedankt Jos voor je opzoek en cijferwerk.
                  Graag gedaan.

                  Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                  Hier mijn 7 ingezonden winnende BD foto's 2011-2014 ...
                  Da's een zeer mooie verzameling, voor iemand die 'nog maar' vier jaar meedoet.
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment

                  Working...
                  X