Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand december 2014

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand december 2014

    De november Challenge, thema: Verborgen, is vannacht afgesloten met 57 geldige inzendingen. Scoren en/of becommentariëren kan nog tot het einde van de maand.
    Om het jaar af te sluiten, stel ik voor december de volgende drie thema's voor:
    1) Bescherming
    Dit mag je zo breed zien als je wil; ik denk spontaan aan kledij, maar een muurtje mag evengoed.

    2) Ingekaderd
    A.u.b. geen foto van een ingekaderd kunstwerk, maar probeer je onderwerp "natuurlijk in te kaderen" door de juiste achtergrond of omgeving te kiezen

    3) Sport of spel
    Al enkele malen voorgesteld, maar dit thema heeft het nog nooit gehaald. Toch vallen er hier onderwerpen genoeg te rapen.

    Stemmen kan tot de 29ste rond dit tijdstip van de dag.
    27
    Bescherming
    0%
    11
    Ingekaderd
    0%
    12
    Sport of spel
    0%
    4

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

    Direct mijn goesting gevonden...
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC
      .......
      1) Bescherming
      Dit mag je zo breed zien als je wil; ik denk spontaan aan kledij, maar een muurtje mag evengoed.
      of een windmolen of een gemaal wat het land beschermd tegen overstroming.
      weer leuke onderwerpen.
      grt,boku.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

        OK, blij dat m'n ideeën weer aanslaan.
        Ik heb graag multi-interpreteerbare onderwerpen, omdat ik zoveel mogelijk fotografen bij de Challenge wil betrekken, en ik wil me dus niet beperken tot enkel macro, of model, of landschap of wat dan ook, of evenmin tot een bepaald type camera en lens...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

          Moeilijke kiezen: weer goede thema's waar je mee aan de slag kan.

          Comment


          • #6
            Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

            Blij dat je mijn voorstellen waardeert!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

              In tegenstelling tot vorige maand waar het gekozen thema me niet tot fotograferen kon aanzetten, zie ik er nu wel eentje tussen staan.
              Het is wel weer afwachten of het gekozen wordt. Ik stem wel op het laatste ogenblik.
              Ik kan wel nog mijn vrouw en zoon die hier ook 'member' zijn inschakelen om mee te stemmen... maar dat is niet eerlijk zeker .

              Comment


              • #8
                Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

                Voor een bepaald thema kiezen vind ik niet eens zo erg. Wat voor mij niet kan is dat gezinsleden al dan niet samen meedoen (dat mag), maar stemmen op en commentaar leveren op elkaars foto kan voor mij niet.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Voor een bepaald thema kiezen vind ik niet eens zo erg. Wat voor mij niet kan is dat gezinsleden al dan niet samen meedoen (dat mag), maar stemmen op en commentaar leveren op elkaars foto kan voor mij niet.
                  Slaap maar op uw twee oren LesC, we hebben nog nooit alle drie samen meegedaan (ikzelf hooguit een paar keer), laat staan commentaar gegeven op elkaars foto, en stemmen op de maandkeuze doet er geen één van ons drie nog. Ook op de ingezonden maandfoto's geven wij geen punten, dat kunnen jullie makkelijk checken toch... U staat iets te vlug op uw achterste poten, gezien er dus geen vuiltje aan de lucht is .
                  Last edited by Guest17; 26 november 2014, 02:54.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

                    Dat was heus niet tegen jou, maar deze maand heb ik er toch twee betrapt die elkaar een 10 hadden gegeven, en voor de rest geen enkel punt. Bovendien was er ene die commentaar gaf op zijn/haar eigen foto; een beetje zielig, vind je niet? Het was een algemene opmerking, om te zeggen dat ik probeer te waken dat een en ander fair play blijft.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

                      Een moderator uit zeldzaam hout gesneden, zoveel is zeker.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

                        Hehe, als het thema "ingekaderd" het haalt, kan dit wel leuk worden
                        In het reglement staat dat "kaders" niet mogen, eens benieuwd hoe dat aangepakt gaat worden LOL

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

                          Oorspronkelijk geplaatst door Woody04 Bekijk bericht
                          Hehe, als het thema "ingekaderd" het haalt, kan dit wel leuk worden
                          In het reglement staat dat "kaders" niet mogen, eens benieuwd hoe dat aangepakt gaat worden LOL
                          dat is juist het leuke van die opdracht.
                          kaderen en toch binnen de regeltjes blijven.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2014

                            Als je de huidige inzendingen bekijkt voor het thema 'Verborgen', dan zijn er verschillende foto's die zo zouden kunnen meedoen aan 'ingekaderd'. Uiteraard moet het tijdstip van opname één maand later zijn dan voor 'Verborgen'.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X