Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand november 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Ik denk dat de moderator blij zal zijn met nieuwe thema's die hem toegestuurd worden.
    Dat bedoel ik niet: het 'weer' herhaalt zich; 'verbergen' of verborgen herhaalt zich en een moment (opname) is vergankelijk.
    Ik vind de voorgestelde thema's goed van de komende maand al heb ik voor vergankelijkheid gekozen.

    Comment


    • #17
      Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Dat bedoel ik niet: het 'weer' herhaalt zich; 'verbergen' of verborgen herhaalt zich en een moment (opname) is vergankelijk.
      Ik vind de voorgestelde thema's goed van de komende maand al heb ik voor vergankelijkheid gekozen.
      Mooie zinspelingen, maar blij dat je niet afhaakt!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • #18
        Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

        Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
        Trouwens, toch ook weer een BEDANKT!!!! om elke maand met deze challenge in de weer te zijn.
        Ik amuseer me er best mee, het is leerrijk en steeds een kleine of zelfs grote uitdaging.

        Merci!

        IZ.
        Jij bent bedankt, Izzy. Voor mij blijft het plezant, zolang er voldoende animo is, fair play, en voldoende deelnemers (zowel op het veld als aan de kant). Heb nog thema's genoeg, maar ben altijd wel benieuwd te horen of ik niet in herhaling val, of de onderwerpen te moeililjk zijn, of te gemakkelijk...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • #19
          Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

          hebben we naakt al gehad..?
          of scheepvaart.
          of sport.
          of wilt.
          of wild.
          of kleine DOF.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

            Dank, bouk. Ik neem de thema's op.
            Naakt is zeker nog niet aan bod geweest, maar het moge duidelijk zijn dat dit niet alleen om modellenshoots mag gaan. Ik verwacht veel (naakt)slakken.
            Scheepvaart is in principe aan bod geweest in het algemenere thema "Verkeer", maar kan zeker als apart thema naar voren worden geschoven. Een beetje sneu voor mensen die wat verder van wat water af wonen.
            Sport (of spel) is al een paar keer aangeboden, staat er voorlopig op voor volgende maand, maar dat kan nog veranderen.
            Wilt (ik ben fan van de overleden Britse auteur Tom Sharpe, die in vele van zijn boeken een zekere Wilt als hoofdfiguur heeft: http://www.bol.com/nl/p/wilt/1001004002416906/ , maar ken ik verder niet, tenzij: jij wilt, hij/zij wilt...
            Wild is zeker geschikt, en zoals ik ze graag heb: multi-interpreteerbaar.
            Kleine DoF, moet ik 'ns nakijken. Staat me iets van voor, maar is in die zin een beetje tegen mijn principes dat het met elke camera zou moeten kunnen genomen worden.

            PS: het laatste thema (beperkte DoF) is in februari 2009 behandeld: http://archive-challenge.belgiumdigi...3&sort=average
            Da's al wel een eeuwigheid geleden, niet?
            Last edited by LesC; 1 november 2014, 13:28.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment

            Working...
            X