Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

    Inderdaad: Challenge en HoF hebben op zich niets met elkaar te maken, alleen in die zin zoals ik geschreven heb: de Challenge-winnaar wordt door mij voorgedragen. Andere foto's van de afgelopen 7-14dd worden voorgedragen door een heleboel medewerkers. De uiteindelijke selectie (10 foto's) gebeurde vroeger door één persoon; nu ook, alleen kan die persoon verschillen van week tot week.
    Niet lezen/insinueren wat er niet staat.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

      Oeps...sorry
      Weet niet hoe het komt dat ik "HOF" geschreven heb...bedoelde eigenlijk proficiat met je "eerst plaats" VQB.

      En neen....ik ben niet de persoon die hier de selectie maakt

      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #18
        Re: Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

        Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
        ... Weet niet hoe het komt dat ik "HOF" geschreven heb ...
        De macht der gewoonte?
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #19
          Re: Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          goed lezen..!!!!
          ja haalt HoF en Challenge door elkaar.
          grt,bouk.
          Ik heb het goed gelezen en ik heb het over HoF, want de challenge wordt toch door de kijkende/stemmende BD'ers zelf beslist... dacht ik !?
          Waar zie jij dat ik het over de challenge heb ? LesC heeft het over de Hovenier van dienst, dus dit slaat toch niet op de challenge !?
          Of begrijpen Hollanders het woordje Hovenier niet .

          Comment


          • #20
            Re: Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Inderdaad: Challenge en HoF hebben op zich niets met elkaar te maken, alleen in die zin zoals ik geschreven heb: de Challenge-winnaar wordt door mij voorgedragen. Andere foto's van de afgelopen 7-14dd worden voorgedragen door een heleboel medewerkers. De uiteindelijke selectie (10 foto's) gebeurde vroeger door één persoon; nu ook, alleen kan die persoon verschillen van week tot week.
            Niet lezen/insinueren wat er niet staat.
            Wat is dat nu..... ????? Ik spreek over de hovenier, dus over de HOF, en over éénmansjury van de HOF, dit wordt door U bevestigd en dan volgt er "niet lezen/insinueren wat er niet staat" ....
            Ik lees niets en insinueer niets wat er niet staat, maar U schrijft het nu verdorie zelf .

            Comment


            • #21
              Re: Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Bedankt, "Data-man"! Noteer dat VQB van het vrouwelijke geslacht is.
              Voor één keer heeft onze Challenge moderator het bij het verkeerde eind: VQB is wel degelijk van het mannelijke geslacht. Voornamen kunnen soms verwarrend zijn...

              Niet dat dat iets aan zijn welverdiende overwinning verandert!
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #22
                Re: Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

                Bedankt om dit te melden, baloo. Zo zie je maar.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #23
                  Re: Winnaar van de juni-juli 2014 Challenge (Weg!): VQB. Proficiat!

                  Ik heb een berichtje gekregen van de moderator dat er hier een 'draadje' werd gesponnen over mij en mijn winst in de challenge.
                  Ik ben inderdaad van het mannelijk geslacht en ben de verwarring al vele jaren gewoon. Jos zijn ogen zijn dus nog goed ;-))
                  Ik doe af en toe mee aan de challenge en dit is mijn eerste 'overwinning'.
                  Bedankt aan allen die mij hebben gefeliciteerd en voor de challenge van augustus ben ik ook al met iets bezig.

                  Comment

                  Working...
                  X