Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze maand had ik ook voor de eerste maal meegedaan.
Al denk ik dat ik jaaaaren geleden ook eens meegedaan heb, maar dat weet ik niet meer zeker.
Het is vooral leuk om iets te bedenken en dit dan ook nog goed op foto te krijgen. Meedoen is zeker minstens even leuk als winnen.
Ook van mij heeft Woody terecht de meeste punten gekregen bij deze challenge, het was een mooi verzorgde foto.
Er zaten ook nog andere mooie foto's bij natuurlijk.
Het thema voor mei spreekt mij aan, dus ik zal ook deze maand proberen iets passends in te zenden.
De winnaar van de BD-Challenge wordt sowieso voorgedragen voor de HoF, maar het is geen automatisme dat de winnende Challenge-foto ook wordt uitverkoren.
Deze keer is Woody04 er wel bij en kunnen wij zijn foto terugvinden: http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-487294.html
Comment