Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

newbie question.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• newbie question.

een kleuren foto in zwart/wit zetten, kan dat? of niet?
    mvg,
    Angelb.

Kan zeker, je doet het met fotobewerkings-programma's (zoals photoshop en paintshop) er zijn verschillende technieken voor (grayscale, via lab kleuren, desaturatie, plugins).

Geef eens aan wat je hebt van camera, software en kennis hieromtrent. Op basis daarvan kunnen we je verder helpen.
    BD0251BE
    Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

Comment

Bedankt voor de replay, maar ik bedoelde eigenlijk; kan ik voor de challenge een kleurenfoto omzetten naar zwart-wit - aangezien er in de rules beperkingen worden opgelegd en ik dus niet weet of dit wordt gezien als een zware "verandering" of niet...

mvg,
      Angel

Comment

Originally posted by angelbracket
        Bedankt voor de replay, maar ik bedoelde eigenlijk; kan ik voor de challenge een kleurenfoto omzetten naar zwart-wit - aangezien er in de rules beperkingen worden opgelegd en ik dus niet weet of dit wordt gezien als een zware "verandering" of niet...
        Dat wordt zeker niet gezien als een zware verandering hoor:

"Standaardcorrecties (zoals kleine aanpassingen van belichting, kleur etc) worden niet als sterke bewerkingen beschouwd en zijn dus toegestaan."
        Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Working...
        X