Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

    proficiat vosse met de je eerste plaats. Naar mijn smaak het mooiste beeld. Al komen er nog aardig in de buurt.
    Op naar de volgende challenge.
    Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

    Comment


    • #17
      Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

      Van mij ook dikke proficiat aan de winnaar, maar ook aan de rest van het veld...
      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Meteen maar de top vijf van maken, zeker?
      dus aan de top 50 zeg maar ;-)

      Zoals hier elders op het forum geschreven wordt is de challenge een goeie en boeiende leerschool. Ondervind ik zelf... daarom ben ik nu ook blij om als 100% amateur ook eens tussen de mensen te mogen staan
      Inderdaad jammer dat de commentaren wat wegblijven om de scores niet al te veel te beïnvloeden. Misschien een ideetje om na de challenge nog commentaren te gaan bijschrijven?

      o ja , aan iedereen nog een gezond en succesvol nieuwjaar!

      groet,
      Luc
      verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

      Comment


      • #18
        Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

        Was die vierde plaats voor jou ook niet je hoogste score dit jaar, Luc? Alleszins sta je ditmaal zeker tussen de mensen!
        Last edited by LesC; 3 januari 2014, 09:04. Reden: typo
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

          Proficiat !

          Comment


          • #20
            Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

            Vosse proficiat met je 1e plaats
            ook verder aan alle deelnemers der zaten mooi platen/ideeën tussen

            ook maar via deze weg, ken m'n weg nog niet zo goed op de BD challenge om te reageren
            groetjes Ingrid

            Comment


            • #21
              Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

              Het probleem is dat als de Challenge dichtgaat, het niet meer mogelijk is om alsnog commentaar toe te voegen; de boel wordt als het ware afgesloten. Ivm commentaar op de Challenge-foto's loopt er een andere topic (van Lilybie).
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #22
                Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                Proficiat Vosse, dat was ook mijn favoriet deze keer
                en weeral proficiat aan alle deelnemers.
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #23
                  Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                  Bedankt voor de bijkomende felicitaties !
                  Mvg.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                    Ook van mij bedankt om voor mij te stemmen , u reactie
                    ben zelfs heel tevreden met de stemmen die ik heb gekregen dan-u .
                    meer commentaar of evaluatie is altijd welkom .
                    ook een dikke verdiende proficiat aan Vosse voor deze mooie foto , er zaten ook nog verschillende mooie tussen ,
                    Geluk of niet ik doet altijd mee met veel plezier . Toch in de top 5 is wel leuker op te staan .

                    Tot de volgende .

                    Comment


                    • #25
                      Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                      Oorspronkelijk geplaatst door Delvaux Michel Bekijk bericht
                      Ook van mij bedankt om voor mij te stemmen , u reactie
                      ben zelfs heel tevreden met de stemmen die ik heb gekregen dan-u .
                      even om misverstanden te voorkomen, we hebben niet op U gestemd hoor maar op de foto.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                        Bedankt Michel.
                        Mvg.

                        Comment

                        Working...
                        X