Gefeliciteert met het prachtig resultaat. Je foto steekt inderdaad met kop en schouder wat betreft kleur, contrast, compo en originaliteit. Voor de eerste maal dat je meedoet de eerste plaats behalen duid op goede kwaliteiten. Dank zij deze prestatie weet jij je zelf meteen op de 81ste plaats de rangschikken in de jaarrangschikking, wat niet niks is met die ééne deelname. Mag ik je aansporen de komende maanden zeker nog deel te nemen. Ben zeker dat je nog verrassingen in petto hebt.
Ik volg al een tijdje de challenge, deze keer was de eerste keer dat ik ook echt meedeed ! Foto is genomen op de eerste mooie dag in mei, gelukkig voor mij dat die dag redelijk vroeg viel omdat ik veel van dit soort foto's verwachtte. Snel zijn was dus de boodschap (genomen in de industriezone in Genk - ik denk dat je op de foto van Ace de onderkant van dezelfde schoorstenen ziet )Wat me al meteen opvalt, er worden niet meer zoveel 1'nen en 2's gegeven, en de members die hun eigen foto raten doen dit in elk geval niet vaak meer met een 10 ( af te leiden uit de iets minder gelukte foto's ). heel positief allemaal.
Mijn persoonlijke favorieten waren StephOlive, carsten en vicky !
Op naar de volgende challenge ...
Comment