Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

    Hoe ik het gedaan heb.
    Eerst ging ik maar 2 flesjes fotograferen...1 die voor zich keek en de 2 andere die li en re keken...maar vond dit te gewoontjes. Dan maar verder iets uitproberen...
    De 1ste, 2de en laatste fles waren gevuld met light room; de andere flessen waren leeg....opgebruikt voor lekkere sausjes
    Bij de 2de fles heb ik wat van die all-stik kauwgom onderaan de fles gekleefd zodat die wat naar links kantelde....idem bij de 2 volgende flesjes. Probleem waren de laatste 3 flesjes...ze bleven niet zoals ik wilde en zakte iedere keer naar beneden. Dan maar een tegengewicht gebruikt aan de andere zijde van de fles. Op de 4de fles kleefde ik wat van die kauwgom, op de 5de idem maar met daarin een 20€ cent en op de voorlaatste fles kleefde ik er 1€ in.
    Iedere keer keek ik door mijn lens om te zien of ze goed achter elkaar stonden...was niet zo simpel. Verschillende keren de flesjes weer los gemaakt en herkleefd....daarom ook geen lijm gebruikt want dan kon ik ze niet meer verplaatsen.
    Voila!
    Lilybie....jou idee kan jij eens uitproberen maar denk dat mijn manier van werken gemakkelijker is.
    Misschien zijn er hier mensen die het nog anders zouden gedaan hebben?
    Alle tips welkom hoor!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #17
      Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

      Gefeliciteerd Tantine
      Mooi in elkaar geknutseld.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #18
        Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

        Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
        Maar voor het al dan niet meetellen voor de jaarrangschikking werden die duizendsten niet meegerekend en werd er slechts rekening gehouden tot 2cijfers na de comma. Dan werd het aanzien als een gedeelde 12de plaats, zoals in dit geval.
        Klopt en in de Excelsheet voor het jaarklassement zie ik ook maar 2 cijfers na de komma...
        daar zouden het er dan, logischerwijs, ook 4 moeten zijn... overal dezelfde regels lijkt me vanzelfsprekend...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment

        Working...
        X