Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat moniq

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: proficiat moniq

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
    ...
    LesC doet zijn uiterste best (waarvoor dank) maar hij is ook maar een mens dus kan er al eens eentje door de validatiemazen glippen maar het is nog altijd eerst aan de inzender om er over te waken dat een inzending aan de challengeregels voldoet. En dus liefst zonder een kader....
    Filipo, dank, maar als Mod had ik dit moeten zien.
    Ik heb vanmorgen EdjeC hier van ingelicht, omdat ik pas na het afsluiten van de Challenge bij het overzicht zag dat er een kader was...
    Zo is er elke maand wel iets; vorige maand had iemand zijn signature op de foto, en ook dat had ik niet gezien.

Ik doe mijn best, maar ben ook maar menselijk en reken op ieders hulp; niet om meteen om luidop te gaan schreeuwen, maar om mij er op te wijzen dat ik iets gemist heb.

Nu... de Challenge verliep al vrij snel nek-aan-nek en er was geen winnaar tot het laatste moment. Ik geloof ook nooit dat die (vergeten) kader voor een winnaar of verliezer gezorgd heeft.
    Het is trouwens zeer vreemd dat niemand dit mij gemeld heeft. Niemand heeft dit gezien?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Filipo, dank, maar als Mod had ik dit moeten zien.
      Ik heb vanmorgen EdjeC hier van ingelicht, omdat ik pas na het afsluiten van de Challenge bij het overzicht zag dat er een kader was...
      Zo is er elke maand wel iets; vorige maand had iemand zijn signature op de foto, en ook dat had ik niet gezien.

Ik doe mijn best, maar ben ook maar menselijk en reken op ieders hulp; niet om meteen om luidop te gaan schreeuwen, maar om mij er op te wijzen dat ik iets gemist heb.

Nu... de Challenge verliep al vrij snel nek-aan-nek en er was geen winnaar tot het laatste moment. Ik geloof ook nooit dat die (vergeten) kader voor een winnaar of verliezer gezorgd heeft.
      Het is trouwens zeer vreemd dat niemand dit mij gemeld heeft. Niemand heeft dit gezien?

Heb zonet je pm gelezen, heb er een lange werkdag opzitten vandaag.
      Inderdaad, bij het nalezen van het reglement heb ik inderdaad onbewust een foutje gemaakt. Ik heb het reglement vorig jaar december slechts éénmaal doorgelezen bij mijn eerste deelname toen.
      Dat een kadertje niet toegestaan is heb ik over het hoofd gezien, anders zou ik het nu niet geplaatst hebben natuurlijk. Het moet ook allemaal zo snel gaan tegenwoordig en met de massa's informatie die we dagelijks te verwerken krijgen wordt er al snel iets gemist of vergeten. Iets wat ieder van ons wel bijna dagelijks overkomt in ons steeds jachtiger wordende leven.
      Daarom ook dat het nu pas wordt opgemerkt vermoed ik, je was dus zeker niet de enige die dit gemist heeft Les.
      Ach, laat het een geheugensteuntje vormen voor de volgende challenges, is iedereen weer even terug bij de pinken. De zorg voor een goed lopende challenge is immers een verantwoordelijkheid van ons allemaal en rust niet louter en alleen op de schouders van de challenge-moderator. Een Challenge-moderator die trouwens prima werk levert en steeds weer met leuke uitdagingen op de proppen komt, keep up the good work Les.
      Op naar de volgende challenge, enne zonder kader wel te verstaan.

Grtjs.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Geen zorgen om maken, EdjeC niet, maar ook de anderen die mij intussen per PB gecontacteerd hebben. Kunnen we afspreken dat als je een onregelmatigheid tegenkomt, dat je dat privé aan de Challenge Mod (aan mij dus) meldt? Ik doe mijn uiterste best, maar besef nu pas wat een taak Spooky al die jaren vervuld heeft. Die man moet wel honderd ogen gehad hebben.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

........ Kunnen we afspreken dat als je een onregelmatigheid tegenkomt, dat je dat privé aan de Challenge Mod (aan mij dus) meldt? ...
          OK.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik doe mijn uiterste best, maar besef nu pas wat een taak Spooky al die jaren vervuld heeft. Die man moet wel honderd ogen gehad hebben.
            Dat denk ik er ook van! Zou hij het niet een beetje missen?

LesC, bedankt om mijn vraag te plaatsen. Ik heb intussen al heel wat positieve reacties gekregen en daarvoor een dikke
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

En ook nog proficiat met je Hof !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Proficiat met je HOF Moniq....verdiend hoor!
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Beetje laat maar beter laat dan nooit. Proficiat aan de winnares en alle andere deelnemers. Iedereen had zeker zijn best gedaan!
                  @Lesc Bedankt dat je mijn foto leuk vond :-) Ik vond het een heel leuke challenge en je bent een topmod. Je zal met de tijd wel oog krijgen voor alle details ;-)

Comment

Working...
                  X