Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand november 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand november 2012

    De BD-Challenge van oktober 2012 is nu afgesloten, tenminste wat het inzenden van een foto betreft. De ingezonden foto's een score toekennen of becommentariëren kan nog tot de laatste dag van de maand.
    Wat dacht je van mijn drie voorstellen voor november? Uiteraard wint het thema dat de meeste stemmen haalt.
    1. Leder
    2. Nacht
    3. Oneindig
    27
    Leder
    0%
    1
    Nacht
    0%
    14
    Oneindig
    0%
    12

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2012

    Met een lichte voorsprong t.o.v. "Oneindig" wordt de opdracht voor de maand november 2012: Nacht of De Nacht. Veel meer ga ik daar niet over zeggen, maar je kunt naar hartelust je fantasie botvieren. Inzenden kan tot 23 november, scoren en/of becommentariëren tot de laatste dag van de maand.
    Vorige maand (oktober) heb ik een aantal foto's moeten weigeren; alle om dezelfde reden: gemaakt vóór de Challenge inging, en dus een archieffoto.
    Mag ik daarom nogmaals benadrukken om (zeker als een nieuwkomer bent) de reglementen even door te nemen. Dank u.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X