Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand oktober 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand oktober 2012

    Zo, de eerste BD-Challenge met de nieuwe software is vannacht afgesloten voor inzendingen. Je kunt nog stemmen tot het einde van de maand, en dat raad ik jullie allen aan te doen.

    Voor oktober heb ik de volgende drie thema's in mind:
    1. In de wolken
    2. Tegenstelling
    3. Mode

    Via de poll kun je je stem uitbrengen op een thema naar keuze. Het thema dat de meeste stemmen haalt, wordt de opdracht voor oktober, maar opgelet: geen foto's maken vóór het startschot gegeven wordt.
    25
    In de wolken
    0%
    11
    Tegenstelling
    0%
    13
    Mode
    0%
    1

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2012

    Het gaat nek aan nek tussen "in de wolken" en "tegenstelling", terwijl "mode" nog maar één stem kreeg. Mocht je het nog niet gedaan hebben: je hebt nog tot morgenvroeg om je stem uit te brengen, daarna gaat de poll dicht, en kan ik (achter de schermen) de nieuwe Challenge beginnen op te zetten.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2012

      Het thema voor de maand oktober is dus bekend: Tegenstelling (of tegenstellingen). Daarmee kun je m.i. alle kanten uit.
      Ga al maar op zoek naar je onderwerp, maar weet dat je niet mag afdrukken vóór 1 oktober. Vorige maand heb ik verschillende foto's moeten weigeren, omdat zij genomen waren buiten de periode augustus-september 2012. Ook nu dien je aan te tonen dat de foto tijdens de Challenge-periode zelf genomen is.
      Moge de beste winnen. Alvast succes!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

      Comment

      Working...
      X