Ik heb deze week "wacht gehouden" als BD-Challenge co-Moderator, en draag morgen mijn verantwoordelijkheden opnieuw over aan mijn collega Spooky. Wij zijn beiden co-Mod, maar niet tegelijkertijd.
Omdat het om een eerste officiële Challenge gaat met de nieuwe software, zijn er in de loop van de afgelopen week een paar fouten aan het licht gekomen, en in de mate van het mogelijke verbeterd. Zie daarover bv:
Maar ik heb ook enkele deelnemers moeten aanschrijven:
- ofwel omdat ik de foto die zij instuurden moest weigeren, omdat het om een archieffoto ging, of een kader bevatte;
- ofwel omdat ik geen datum van creatie kan vinden in de EXIF-waarden.
Ik wacht nog altijd op het antwoord van een vijftal deelnemers.
Daarom een oproep: als je foto nog steeds niet geplaatst is, bekijk aub je mail en beantwoord die. We verliezen kostbare tijd. De huidige augustus-september Challenge (thema: dagdromen) loopt weliswaar tot 30 september, maar op 23 september gaan onherroepelijk de deuren dicht. De laatste week kun je immers nog wel scoren, maar niet meer inzenden.
Je bent dus gewaarschuwd.
Dank voor ieders medewerking.
Omdat het om een eerste officiële Challenge gaat met de nieuwe software, zijn er in de loop van de afgelopen week een paar fouten aan het licht gekomen, en in de mate van het mogelijke verbeterd. Zie daarover bv:
Maar ik heb ook enkele deelnemers moeten aanschrijven:
- ofwel omdat ik de foto die zij instuurden moest weigeren, omdat het om een archieffoto ging, of een kader bevatte;
- ofwel omdat ik geen datum van creatie kan vinden in de EXIF-waarden.
Ik wacht nog altijd op het antwoord van een vijftal deelnemers.
Daarom een oproep: als je foto nog steeds niet geplaatst is, bekijk aub je mail en beantwoord die. We verliezen kostbare tijd. De huidige augustus-september Challenge (thema: dagdromen) loopt weliswaar tot 30 september, maar op 23 september gaan onherroepelijk de deuren dicht. De laatste week kun je immers nog wel scoren, maar niet meer inzenden.
Je bent dus gewaarschuwd.
Dank voor ieders medewerking.
Comment