Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De nieuwe Challenge

    Goed dat de punten weg zijn.
    Er kan blijkbaar wel nog altijd geklasseerd worden op positie. De tekst is wel weg maar de pijltjes zijn nog steeds zichtbaar...
    By the way, de namen van de commentaargevers worden die na afloop zichtbaar ?
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #17
      Re: De nieuwe Challenge

      Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
      Goed dat de punten weg zijn.
      Er kan blijkbaar wel nog altijd geklasseerd worden op positie. De tekst is wel weg maar de pijltjes zijn nog steeds zichtbaar...
      By the way, de namen van de commentaargevers worden die na afloop zichtbaar ?
      Kan je daar eens een schermafdruk van maken want bij mij zijn die pijltjes weg.

      Na afloop van de Challenge zijn gebruikersnamen en andere info gewoon zichtbaar.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #18
        Re: De nieuwe Challenge

        Is er een mogelijkheid om op een andere manier te stemmen, buiten die sterretjes ?
        Heb dat hier net geprobeerd op iPad en terwijl ik over de sterretjes gaat zie ik niet op welke score ik uitkomt. Nadien kan je score precies ook niet meer aanpassen, ook al merk je dat je bv net iets te ver doorgeschoten bent of net niet ver genoeg doorgeschoven bent. Wel jammer als dat niet de score is die je wilde geven.
        Mvg,
        Ann
        Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

        Comment


        • #19
          Re: De nieuwe Challenge

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Kan je daar eens een schermafdruk van maken want bij mij zijn die pijltjes weg.
          Als ik nu kijk, zijn de pijltjes idd weg. Prima.
          Misschien nog ergens iets dat in het geheugen van mijn PC was blijven hangen want eergisteren zag ik ze effectief nog staan...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #20
            Re: De nieuwe Challenge

            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
            Als ik nu kijk, zijn de pijltjes idd weg. Prima.
            Misschien nog ergens iets dat in het geheugen van mijn PC was blijven hangen want eergisteren zag ik ze effectief nog staan...
            Was inderdaad blijkbaar een cache-probleempje
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #21
              Re: De nieuwe Challenge

              Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk bericht
              Is er een mogelijkheid om op een andere manier te stemmen, buiten die sterretjes ?
              Heb dat hier net geprobeerd op iPad en terwijl ik over de sterretjes gaat zie ik niet op welke score ik uitkomt. Nadien kan je score precies ook niet meer aanpassen, ook al merk je dat je bv net iets te ver doorgeschoten bent of net niet ver genoeg doorgeschoven bent. Wel jammer als dat niet de score is die je wilde geven.
              Mvg,
              Ann
              Hier sluit ik mij bij aan dat het jammer is dat je de score achteraf niet meer kan aanpassen.
              OK je kan wachten tot de inzending gesloten is maar daar kruipt dan wel heel veel tijd in. Tijd die men niet altijd heeft.

              mvg
              Marc
              Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
              M.v.g. Marc

              Comment


              • #22
                Re: De nieuwe Challenge

                Persoonlijk (en nu spreek ik niet als Challenge Mod) vind ik het helemaal niet erg dat je je score niet meer kunt veranderen. Zoals ik persoonlijk ook van oordeel ben dat je moet wachten met scoren tot je alle inzendingen gezien hebt, en zoals ik ook meen dat je foto's voor de Challenge niet individueel bekijkt, maar in relatie tot elkaar. Niet iedereen denkt er zo over, en daarom wil ik benadrukken dat dit mijn persoonlijke opinie is, die net zo goed is als die van iemand anders.

                PS: wat niet wegneemt dat misschien even moet bekeken worden hoe moeilijk/gemakkelijk het is om te scoren via een iPad of een andere tablet.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #23
                  Re: De nieuwe Challenge

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                  Wat wel zou moeten vermeld worden is dat men moet klikken op elke foto om de scherpte te beoordelen want helaas tonen de beelden in eerste instantie in mindere kwaliteit en kijkers die er niet mee vertrouwd zijn gaan daarop beoordelen (punten en/of comment) terwijl het geklikte beeld veelal veel meer scherpte en detail laat zien
                  Dit wordt nu duidelijk aangegeven in de titelbalk boven de (verkleinde) foto.
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment


                  • #24
                    Re: De nieuwe Challenge

                    Super Bedankt!!!!!!
                    Webstek in opbouw

                    Comment


                    • #25
                      Re: De nieuwe Challenge

                      Na het afsluiten van de challenge is het niet meer mogelijk te zien welke score jezelf gaf aan een bepaalde foto. Jammer want het was interessant om je eigen beoordeling te vergelijken met het algemene resultaat.

                      Comment


                      • #26
                        Re: De nieuwe Challenge

                        Da's juist, en vroeger kon dat wel. Ik ga dit doorgeven aan de ontwikkelaars, maar kan je niets beloven. In tegenstelling tot de vroegere Challenge (die bijna "custom-made" was), gaat het hier over welbepaalde software "off the shelf", waaraan een beperkt aantal wijzigingen zijn aangebracht.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #27
                          Re: De nieuwe Challenge

                          Oorspronkelijk geplaatst door Chicane Bekijk bericht
                          Na het afsluiten van de challenge is het niet meer mogelijk te zien welke score jezelf gaf aan een bepaalde foto. Jammer want het was interessant om je eigen beoordeling te vergelijken met het algemene resultaat.
                          Vind ik ook eigenlijk jammer, net als het feit dat je je score niet meer kan aanpassen, vooral omdat ik de wijze met sterretjes moeilijk vind om juist te mikken. Zo gaf ik een foto die ik erg mocht per ongeluk slechts een 6 ipv een hogere score en dan kan je er niets meer aan doen, jammer voor de deelnemer. Misschien is het allemaal nog even wennen.

                          Een ander probleempje die ik ondervond bij het commentaar geven is dat het vakje voor in te typen zo pietluttig klein is (in tegenstelling tot dit op het forum zelf) waardoor je geen overzicht meer hebt op wat je geschreven hebt. Vooral waneer je tekst wat langer is. Ook pinkt mijn cursor wanneer het kleine tekstbalkje vol is achter het vakje "OK". Een plus is dat de commentaargever anoniem blijft tot na de challenge en dat je nadien nog je tekst kan aanpassen.
                          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                          Comment


                          • #28
                            Re: De nieuwe Challenge

                            't Is natuurlijk zo dat er mensen zijn die de "oude" Challenge niet meer hebben meegemaakt. Deze maand waren het er verrassend veel zelfs. Binnen een paar maanden is de oude toestand helemaal vergeten. Neemt niet weg dat wat leuk is en bovendien "softwarematig kan", ook zal doorgevoerd worden, in de mate van het mogelijke. Ik heb destijds de werkgroep meegemaakt en het uiteindelijk verslag aan de RvB bezorgd. Ook al onze wensen & verlangens zijn niet verwezenlijkt, maar we hebben een aanvaardbaar eindresultaat bekomen!
                            Maar ik zal de aandacht van de ontwikkelaars eveneens op jouw post vestigen.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X