Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het veld dat de gemiddelde score toont, ging men dat niet verwijderen om de puntgeving niet te be-invloeden?
Dat was toch een van de opmerkingen van tijdens de testfase.
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Het veld dat de gemiddelde score toont, ging men dat niet verwijderen om de puntgeving niet te be-invloeden?
Dat was toch een van de opmerkingen van tijdens de testfase.
mvg
Marc
Vind het wel jammer...zal ook minder spannend zijn...zal geen verrassing meer zijn wie er zal winnen!
Gr Pascale
Ho ho dat kan niet de bedoeling zijn. Je kan de gemiddelde score zien.? Als dàt het stemgedrag niet beïnvloedt, dan weet ik het niet...
Overigens een zeer mooie start met hele toffe foto's. 2 maand tijd krijgen heeft zo z'n voordelen ;-)
Idd ik verkies ook zonder, precies om stembeïnvloeding tegen te gaan! Iemand de laag staat kan "gepushed" worden en iemand die hoog staat "geremd" nu bij mensen die voorbijgaan aan eigen mening en eerder om "de spanning" gaan ...
Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografieBekijk bericht
De scores zijn verdwenen en is een goede zaak, enkel de knop met de posities zou nog weg moeten...
Wat bedoel je, Dirk? Als Mod zie ik alles, maar als gewone gebruiker zie ik toch nog dingen die we niet zouden mogen zien:
Het probleem was vorige vrijdag (maar wellicht te laat) doorgegeven aan de ontwikkelaars, en we hebben nog geen nieuws van hen gehoord intussen. Maar het is "in behandeling".
Wat bedoel je, Dirk? Als Mod zie ik alles, maar als gewone gebruiker zie ik toch nog dingen die we niet zouden mogen zien:
Het probleem was vorige vrijdag (maar wellicht te laat) doorgegeven aan de ontwikkelaars, en we hebben nog geen nieuws van hen gehoord intussen. Maar het is "in behandeling".
Ik had tot gisteren zicht op de gegeven punten en de behaalde scores. Dit is nu weg. Enkel kan ik via de knop "positie "nog weten wie gaat winnen.
Knopje "positie" heb ik niet staan. Wat wel zou moeten vermeld worden is dat men moet klikken op elke foto om de scherpte te beoordelen want helaas tonen de beelden in eerste instantie in mindere kwaliteit en kijkers die er niet mee vertrouwd zijn gaan daarop beoordelen (punten en/of comment) terwijl het geklikte beeld veelal veel meer scherpte en detail laat zien al ...
Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografieBekijk bericht
Ik had tot gisteren zicht op de gegeven punten en de behaalde scores. Dit is nu weg. Enkel kan ik via de knop "positie "nog weten wie gaat winnen.
Graag een screenshot van knopje "positie", want ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ik zou ook graag een screenshot hebben, die vergelijkbaar is met de mijne, want ik zie onder een niet-Mod account, nog zaken die we weg willen.
Graag een screenshot van knopje "positie", want ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ik zou ook graag een screenshot hebben, die vergelijkbaar is met de mijne, want ik zie onder een niet-Mod account, nog zaken die we weg willen.
hoe doe je dit hier een screenshot plaatsen
Last edited by dirkfotografie; 10 september 2012, 11:17.
Bedankt, Dirk. Intussen gevonden en doorgegeven.
Hoe zet je hier een screenshot? Wel, net zoals je een foto plaatst, maar misschien heb je dat ook nog niet gedaan; 't is anders dan in de Challenge, waar je foto wordt opgeladen.
1. jpg afmaken op de juiste grootte (indien te groot, kun je uiteraard een link plaatsen)
2. opladen naar jouw hosting site (voor velen is dat Photobucket, Tinypic, Flickr...) - voor screenshots maak ik gebruik van Skitch (Mac) dat zijn eigen hosting site heeft.
3. aldaar de juiste link kopiëren (http.... screenshot.jpg) en hier tussen de [ IMG ] tags plaatsen.
Moeilijk? Nee toch!
Comment