Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw challenge uitzicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: nieuw challenge uitzicht

    Volgens mij zijn er updates gebeurd, nu heb ik wel de nodige knoppen - nu nog afwachten of mijn inzending goed doorkwam. Stemmen heb ik al getest en comment geven ook
    Webstek in opbouw

    Comment


    • #32
      Re: nieuw challenge uitzicht

      Challenge lijkt al aardig op weg om goed te werken, ziet er goed uit en heeft een pak positieve kanten.
      Inderdaad, misschien is anonieme commentaar wenselijk, maar wat gaat er gebeuren als de challenge bekend is en de maker van het commentaar ook ?

      Comment


      • #33
        Re: nieuw challenge uitzicht

        Bij het geven van de score blijft de foto waarop je gescoord hebt staan. Dit is wel vervelend. Ik denk dat het een hele klus is om zo alle foto's te beoordelen want je kan nergens niet meer kiezen welke foto's je al hebt beoordeelt. Vroeger kon dit wel en ging je na het beoordelen over naar de volgende foto. Als ik eerlijk mag zijn: de oude challenge was eigenlijk praktischer om mee te werken? Toen had je geen weet hoe een foto scoorde (nu wel), had je een beter overzicht over de deelnemende foto's.

        Waarschijnlijk zal het toch nog wennen zijn aan deze nieuwe challenge wat op zich al een challenge is voor de makers ervan die hier toch veel tijd in steken. (proficiat)
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

        Comment


        • #34
          Re: nieuw challenge uitzicht

          Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
          Bij het geven van de score blijft de foto waarop je gescoord hebt staan. Dit is wel vervelend. Ik denk dat het een hele klus is om zo alle foto's te beoordelen want je kan nergens niet meer kiezen welke foto's je al hebt beoordeelt. Vroeger kon dit wel en ging je na het beoordelen over naar de volgende foto.
          Inderdaad, beide punten zijn heel vervelend.

          + dat je de gegeven punten niet meer kan wijzigen
          + anonimiteit van de inzender waarborgen

          Aan die punten moet zekers iets gedaan worden.

          mvg
          Marc
          Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
          M.v.g. Marc

          Comment


          • #35
            Re: nieuw challenge uitzicht

            De bestandsnaam zou ik onzichtbaar maken. Die heeft geen belang voor de stemmers maar de naam kan wel de anonimiteit schaden.
            Het zichtbaar zijn van de scores van de andere inzendingen (vóór men zelf gestemd heeft) is de poort openzetten voor manipulaties van de scores tijdens de laatste dag(en).
            Het kunnen sorteren op positie en bestandsnaam op de overzichtspagina zou beter vervangen worden door sorteren op de zelf gegeven punten (daarmee staan de foto's waarvoor je nog niet gestemd hebt bij elkaar).
            Het feit dat je op de foto blijft staan waarvoor je net gestemd hebt, vind ik niet echt een minpunt. Het systeem van vroeger was storender want daardoor kregen de eerst ingezonden foto's steeds meer stemmen dan de laatste. Via die schuifbalk kan je nu snel naar een andere foto gaan (en kan je ook kiezen dewelke) om op te stemmen. Voor mij een pluspunt dus (maar dan wel in combinatie met mijn vorige suggestie ).
            Is er geen beperking meer qua pixelgrootte ? Ik zie oa een inzending van 2048x1360....

            Mijn foto was blijkbaar toch opgeladen. Maar ik heb geen bevestigingsscherm gekregen na het uploaden ?
            Ik heb ook geen mails gekregen dat mijn foto gevalideerd was en dat er commentaar geleverd was op mijn foto. Is dit tijdelijk uitgeschakeld ?
            Last edited by filipo; 12 juli 2012, 19:41.
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #36
              Re: nieuw challenge uitzicht

              Ben net nog eens gaan kijken, foto's beoordelen met zo'n schreeuwerige kleuren is wel niet evident hoor. Geef mij maar alles zwart met witte letters of wit met zwarte letters en zo weinig mogelijk afleiding.
              De BD classic look zou natuurlijk al een begin kunne zijn...

              Comment

              Working...
              X