Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat, Rept...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Van harte, echt verdiend !
    Mijn 'eerste keer'viel me niet tegen, ga volgende maand zeker weer meedoen.

Groetjes
    Brigje
    Canon EOS 300D

Comment

Merci iedereen voor de proficiats Hopelijk is de uitslag geen 1 April grap .

Ik vond zelf ook dat er deze maand hele knappe tussen zaten. Mijn persoonlijke favoriet was die van daVinci, maar vraag me nog altijd af of dit nu een stressbal is?
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Proficiat Rept.
        Knap werk.

Joeri
        Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Verdiende eerste plaats, rept, bravo !
          nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

Comment

Originally posted by rept

Merci iedereen voor de proficiats Hopelijk is de uitslag geen 1 April grap .

Ik vond zelf ook dat er deze maand hele knappe tussen zaten. Mijn persoonlijke favoriet was die van daVinci, maar vraag me nog altijd af of dit nu een stressbal is?
            Nee, geen stressbal...wel een plastieken bal (83mm) met leds erin die veranderen van licht, soort sfeerlicht. Je laad ze eerst op (ingebouwde accu) en dan gaan ze enkele uren branden (je kan kiezen tussen vaste kleuren of aut. veranderen van kleur - te vinden
            op www.velleman.be -> code CLB3 - werkt relaxerend ) Verder 3 plastieken ice cubes ( LFC4G) met groene leds erin (gezellig voor op feestjes - altijd succes ) en een groene glow stick (zo eentje dat je moet breken - VDLILSG ) en dan nog een zaklamp met 1 witte led van 5 watt gebruikt voor achtergrond en eigenlijk iets te fel (daardoor komt het groen niet uit zoals ik wilde maar foto bewerken was uit den boze dus...)
            daVinci
            www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

Comment

Proficiat Rept!
              Knappe foto
              "Alive and Kicking"

http://www.pbase.com/tinnew

Comment

Nogmaals iedereen bedankt. Moet wel toegeven dat het idee om een kiwi te fotograferen van mijn vriendin kwam
                Toen ik zei dat het deze maand sluitertijden waren, vroeg ze: "sluitingstijden van winkels?" Deze maand dus niet veel hulp...

Originally posted by daVinci
                Nee, geen stressbal...wel een plastieken bal (83mm) met leds erin die veranderen van licht, soort sfeerlicht. Je laad ze eerst op (ingebouwde accu) en dan gaan ze enkele uren branden (je kan kiezen tussen vaste kleuren of aut. veranderen van kleur - te vinden
                op www.velleman.be -> code CLB3 - werkt relaxerend ) Verder 3 plastieken ice cubes ( LFC4G) met groene leds erin (gezellig voor op feestjes - altijd succes ) en een groene glow stick (zo eentje dat je moet breken - VDLILSG ) en dan nog een zaklamp met 1 witte led van 5 watt gebruikt voor achtergrond
                Amai toch een fameus arsenaal aan special effects in die foto verwerkt dan .
                Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Proficiat!

Groeten,
                  Kristof

Comment

Gefeliciteerd, Rept. Een welverdiende eerste plaats met een schitterende bijdrage.

seppuku.

Comment

Working...
                    X