Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

    Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
    Volgens de uitslag van de maand Mei is er nog niets veranderd hoor. Een foto kan dan wel een controverse oproepen, maar zowel een 1 als een 10 halen in de top 5 behalve de winnaar dan, dat is extremisme. (dat laatste met , maar toch)
    Even wat cijfers.
    Aantal inzendingen: 59
    Aantal commentaren: 178 ( gemiddeld 3 per foto - normaal naar BD normen )
    Aantal gegeven punten: 2661, ( = gemiddeld 45 beoordelingen per inzending ). Er zijn weinig of geen posts in de fora dit getal halen, maar deze beoordeling hier in de challenge is natuurlijk naamloos.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #47
      Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      ...maar deze beoordeling hier in de challenge is natuurlijk naamloos.
      Niet voor de BD-Challenge Moderator, en wees gerust dat wij ook dit aspect van de Challenge mee opvolgen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #48
        Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Niet voor de BD-Challenge Moderator, en wees gerust dat wij ook dit aspect van de Challenge mee opvolgen.
        Je bent mij uiteraard geen verantwoording verschuldigd, maar wordt er iets met deze info gedaan?
        Het is wel goed dat jullie dit kunnen opvolgen, maar dit mag dan wel eens nadrukkelijk vermeld worden. Ben overtuigd dat er wel wat mensen zullen afhaken met hun puntegave.
        Misschien anonieme puntegave met verantwoording?
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #49
          Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

          Wees er maar zeker van dat als iemand zichzelf een 10 geeft en al de rest een 1 (dit gebeurt echt, hoor!) de persoon in kwestie gecontacteerd wordt en vriendelijk gevraagd wordt zijn mening te herzien.

          Wij wachten ook reikhalzend de nieuwe software af, die ons als Mods meer 'macht' moet geven.
          Zelf heb ik, bij de start van de juni-Challenge, toch nog even gevraagd om sportief te zijn. Ditmaal ging het wel meer specifiek om de commentaren.

          Sommigen doen alsof er een Lamborgini te winnen valt!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #50
            Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Sommigen doen alsof er een Lamborgini te winnen valt!
            Is dat niet zo? .........Zou het alleen nog maar erger maken.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #51
              Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Is dat niet zo? .........Zou het alleen nog maar erger maken.
              Voor mijn part moet er zelfs helemaal geen prijs aan gekoppeld worden. Mocht ik hier of elders ooit een prijs winnen (wat ik betwijfel ) dan mag die gerust naar de volgende gaan.
              Ik heb voor de eerste keer aan de Challenge deelgenomen en heb er reeds mijn bekomst van. Ik blijf voortaan lekker verder klooien in de beginnershoek.
              Geen competitie daar, maar eerlijke/gemeende/hulpvaardige commentaren.
              Het leven op zich is reeds ingewikkeld genoeg zonder dat we overal, zelfs aan onze hobby's nog competities gaan koppelen ook.
              Groetjes en succes verder voor alle deelnemers aan de Challenge.
              Last edited by Guest17; 2 juni 2012, 21:10.

              Comment

              Working...
              X