Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ja en geen makkelijke opdracht. Veel denkwerk aan vooraf gegaan bij de meesten en goed in beeld gebracht. Mooie collectie , tot hiertoe.
Er zitten er een paar heel originele tussen. Heb zelfs nooit minder dan een 5 moeten geven. (ofwel ben ik nu wel heel soft )
Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM
Inderdaad ik ben ook verbaast over de goede resultaten. Alhoewel ik het niet zo eenvoudig vond daar je in deze periode van jaar nog niet zoveel groen aantreft. Maar dit bewijst dat de challenge er toe bijdraagt tot goed doordachte fotografie.
Christian, nog eens een aanmoediging.
De challenge is een uitdaging die we met beide handen aannemen.
dus... niet aantrekken als er af en toe wat gezever is over de eendjes hé? of waren het zwanen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik elke keer weer geniet van de challenge.
Eerst de verontwaardiging, "och neen wat een thema". Dan heel hard nadenken en er grijze haren van krijgen en dan erop uit trekken om iets origineels te vinden, maar liefst niet té origineel hé? christian jongen, je doet het goed en je mag blijven
Comment