Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ook van mij een dikke profitiat met je behaalde podiumplaats.
Tevens ook voor de tweede en derde plaats en de top 12 een dikke profitiat.
Ook wil ik via deze weg ook aan iedereen mijn beste wensen uitdrukken en een gozond 2012
De mensen die hier achter de schermen werken niet te vergeten wat zonder hen zou het niet verder kunnen
Last edited by LesC; 2 januari 2012, 09:54.
Reden: Naam winnaar gecorrigeerd
Nikon D300s met nog wat glas en attributen Foto Lucky
En ook van mij een proficiat,
maar ook een proficiat aan alle deelnemers
eerst was er weinig reactie maar dat had wel wat te maken met het feit dat er nog niet overal kerstverlichting was begin december hé
Op naar de volgende, hopelijk wintert het een beetje in ons land of we zijn vooral aangewezen op foto's van de wintersporters ...
Last edited by LesC; 2 januari 2012, 09:54.
Een dikke proficiat....welverdiend....was ook één van mijn favorieten!!
Ook voor MP61 en frakske ne hele mooie!!
Leuk dat er toch nog veel deelnemers waren....op naar de volgende!!
Gr Pascale
Last edited by LesC; 2 januari 2012, 09:56.
van harte gefeliciteerd met je behaalde overwinning
was voor mij ook de beste deze maand
ook aan de top 12
door al dat regenweer was het geen makkelijke opdracht
maar als je de creativiteit van sommige ziet, dan zitten er toch weer pareltjes tussen zoals die van frakske en Gaiphia
zelf heel tevreden met mijn tweede plek had niet verwacht om zo hoog te eindiggen
Last edited by LesC; 2 januari 2012, 09:56.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Lichtjes en nachtfotografie...iets wat heel moeilijk mooi vast te leggen is zonder diepgaande beeldbewerking. Ook dat er soms té veel kerstvelichting bij elkaar hangt waardoor een foto vaak te druk is (zoals de mijne ). En dan nog vaak nog veel andere storende elementen in een straatbeeld, maakten dat het volgens mij een heel moeilijk thema was. (+het tegenvallend weer)
Daarom een dikke proficiat aan Mongogamgee, die de verstandige keuze gemaakt heeft om te kiezen voor een sobere kerstverlichting, maar dit subliem mooi vast wist te leggen in een straadbeeld. (zelfs zonder de kerstverlichting zou het nog een prachtige foto zijn).
Ook aan Liliby die de weerspiegeling van de verlichting mooi wist vast te leggen. Frakske kwam daarintegen erg origineel uit de hoek door de grote spelbreker van deze maand, de regen, in een positieve zin te gebruiken.
Mooi (en mooier dan de mijne vind ik zelf) vond ik de fotos van Tilly Meijer en Tigor
die voor mij zeker een top 12 waard waren.
Zelf was ik niet erg tevreden van mijn foto omdat ik (weeral) te weinig tijd had om me er op toe te leggen. Ook woon ik heel landelijk en ben niet zo "kerstsfeer-achtig" aangelegd waardoor ik eigenlijk niet wist waar ik naar toe moest. Door een tip van iemand ben ik in Roeselare terecht gekomen waar een zeer mooie kerstversiering was maar...o zo druk en vanalles die in de weg stond of hing. Maar zoals Dare2fly als comment gaf heb ik gepoogd er het "beste uit te halen". Ik was eigenlijk verwonderd dat ik in de top 12 zat.
Ik heb besloten om volgend jaar niet meer mee te doen door allerlei omstandigheden. In die 3 jaar van deelnames heb ik véél geleerd (alles eigenlijk, want ik kende niets van fotografie bij aanvang). Daarom dank aan allen die, door hun comments, me veel bijgebracht hebben. Ook aan Spooky voor zijn inzet om de challenge draaiende te houden.
Misschien dat ik wel sporadisch nog eens mee doe als het thema mij ligt . (zoals nu: winterlandschap )
Ook zou ik nog een dikke proficiat willen geven aan Dare2fly met zijn eerste plaats in de jaaruitslag. Hij was onbetwist de sterkste en regelmatigste deelnemer dit jaar. Ook aan Dmiddern met zijn derde plaats, die zeker een kanshebber is voor de jaaruitslag volgend jaar.
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Comment