Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge Maart : Green (Groen)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Challenge Maart : Green (Groen)

De eerste keer dat we de kleurtoer opgaan, maart is de maand waar de lente begint dus binnen enkele dagen verdwijnt het wit en komt al het groen te voorschijn; maar dat is maar één interpretatie natuurlijk.

Veel plezier iedereen!
    Christian D.

hmmmmm hier gaat een politieke partij baat bij hebben.... en dat net voor de verkiezingen, heeft bd een andere sponsor misschien ?
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Nu moeten de 'groentjes' onder ons toch hoge punten scoren!
      lijn
      canon eos 350d

Comment

Voor één keer wil ik wel 's groen zijn. Zolang ze de volgende maanden maar niet met rood, blauw,... afkomen.
        Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Geen zwart-wit foto's deze keer dus
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Originally posted by jdm
            hmmmmm hier gaat een politieke partij baat bij hebben.... en dat net voor de verkiezingen, heeft bd een andere sponsor misschien ?
            Die partij had er tot nog toe weinig baat bij, niks over dit onderwerp bij de eerste 44 inzendingen

Comment

Originally posted by demark
              Voor één keer wil ik wel 's groen zijn. Zolang ze de volgende maanden maar niet met rood, blauw,... afkomen.
              Ik heb hier nog een potteke rode verf staan, en mijn auto is blauw
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Ik heb even met het gedacht gespeeld om een foto van mijn vrouwtje in te sturen, die is bij Groen!, maar zal nooit haar toestemming krijgen vrees ik
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Working...
                X