Re: Frustratie over de challenge-stemmers
And the winner is.....is willicht net een motief voor de antiestemmers om hun zin te doen. Daarom ben ik ook voorstander om de commentaren niet zichtbaar te maken voor de uitslag gekend is. (want zowel positive als negative commentaar beinvloed volgens mij zeker het stemgedrag, ik betrap er mezelf ook soms op)
Aan elk systeem zal er wel iets haperen. Wat ook een grote doorslag kan geven in de soms bizarre kronkels van de uitslag is het feit dat niet iedereen hetzelfde denkt over de invulling van fotografie. Voor sommigen gaat het enkel om de zo leuk en mooi mogelijke foto, anderen beoordelen vooral de invulling van het thema. Een deel kijkt misschien meer naar het fototechnische ( maar persoonlijk denk ik dat dit de minderheid is). Deze verschillende manieren van beoordelen kunnen heel uiteenlopende scores geven.
De kunst van de challenge is echter iedereen te kunnen bekoren.
De kunst van het fotograferen is echter foto's maken die je zelf graag ziet
Oorspronkelijk geplaatst door mypicture
Bekijk bericht
Aan elk systeem zal er wel iets haperen. Wat ook een grote doorslag kan geven in de soms bizarre kronkels van de uitslag is het feit dat niet iedereen hetzelfde denkt over de invulling van fotografie. Voor sommigen gaat het enkel om de zo leuk en mooi mogelijke foto, anderen beoordelen vooral de invulling van het thema. Een deel kijkt misschien meer naar het fototechnische ( maar persoonlijk denk ik dat dit de minderheid is). Deze verschillende manieren van beoordelen kunnen heel uiteenlopende scores geven.
De kunst van de challenge is echter iedereen te kunnen bekoren.
De kunst van het fotograferen is echter foto's maken die je zelf graag ziet
Comment