Ik laat weten dat ik als moderator zal afwezig zijn van 01 Sep11 tot en met 04 Sep 11.
Gezien ik mij terug zal bevinden in een situatie waar noch telefonisch contacten noch internetverbindingen mogelijk is betekend dit voor de
Challenge:
Dit probleem van afwezigheden zal in de toekomst nog veelvuldig voorkomen. Vanaf 19 Sep 11 (als alles goed gaat) zullen deze regelmatige afwezigheden voor de Challenge hopelijk geen problemen meer geven. Op 19 Sep 11, zou ik, op deze locatie moeten kunnen beschikken over internet. Mijn afwezigheden zouden dan vanuit deze locatie geen invloed meer mogen hebben op de Challenge moderatie en validatie.
Alvast bedankt voor het begrip van voor deze tijdelijke problemen.
Gezien ik mij terug zal bevinden in een situatie waar noch telefonisch contacten noch internetverbindingen mogelijk is betekend dit voor de
Challenge:
1. Dat ik pas de ingezonden foto’s voor de Sep – Challenge ten vroegste zal kunnen valideren vanaf 05 Sep 11.
2. De jaarrangschikking met vertraging zal kunnen worden opgemaakt.
De officiële start voor de Sep – Challenge met thema “Een industrieel landschap” zal, ondanks mijn afwezigheid een normale aanvang hebben op 01 Sep 11.2. De jaarrangschikking met vertraging zal kunnen worden opgemaakt.
Dit probleem van afwezigheden zal in de toekomst nog veelvuldig voorkomen. Vanaf 19 Sep 11 (als alles goed gaat) zullen deze regelmatige afwezigheden voor de Challenge hopelijk geen problemen meer geven. Op 19 Sep 11, zou ik, op deze locatie moeten kunnen beschikken over internet. Mijn afwezigheden zouden dan vanuit deze locatie geen invloed meer mogen hebben op de Challenge moderatie en validatie.
Alvast bedankt voor het begrip van voor deze tijdelijke problemen.
Comment