Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke van de 2?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke van de 2?

Ja ik mag maar 1 foto tonen, dus probeer ik het zo eens he.
    Ik ben vandaag speciaal voor deze Challenge op stap geweest,
    Maar nu kan ik niet kiezen tussen deze 2 foto's.

http://users.pandora.be/Laiko/Geloof1.jpg Gelloof 1

http://users.pandora.be/Laiko/Geloof2.jpg Geloof 2

Mag ik vragen of julie voor mij de knoop kunnen doorhakken

Alvast bedankt aan de stemmers
    Canon Powershot G3

Was het thema geloof of was het discriminatie van de vrouw?

De eerste foto krijgt alvast mijn voorkeur.
    --
    Is it any wonder why Princes & Kings are clowns that caper in their sawdust rings
    And ordinary people that are like you and me we're the keepers of their destiny

Comment

foto nr.1 heeft ook mijn voorkeur.
      nr 2 komt heel druk over..
      mvg
      gabriella
      Canon 300D en 350D
      canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
      canon 20-35 usm

Comment

Laiko, ik zou ook de eerste nemen, maar.... heb je haar toestemming gevraagd? Ik meen dat hoor, je moet zien dat je hier geen problemen mee krijgt hé? Maar ik vind de kleuren in haar hoofddoek wel goe gevonden.

Comment

Ik zou foto 1 nemen. Omdat in Belgie er een grote politieke discutie is aangaande het dragen van het hoofddoek. Hier heb je de belgische driekleur in het hoofddoek. Of het nu discriminatie is van de vrouw of een uiting van geloof laat ik hier in het midden. Maar je foto pastwel uitstekend bij de chalenge van deze maand.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Maar nu je de foto's hier toont kun je ze toch niet meer anoniem inzenden.

Groetjes, JantjeB.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Act, voor ik de eerste foto van deze optocht heb gemaakt, vroeg ik aan 1 v/d mensen die naast de optocht liep, en deze maakte er geen probleem van.
              Maar of ik aan haar persoonlijk het heb gevraagd, neen.
              Maar denk je niet dat het wel de bedoeling was om gezien te worden?
              Dus ik denk toch niet dat ik daar problemen kan mee ophalen, of zie ik het verkeerd?
              ik kan mischien eerst een e-mail sturen naar UMIVA : UMIVA is de Unie der Moskeeën en Islamitische Verenigingen van Antwerpen ?

En jantjeb, moest men anoniem inzenden??
              Alee ik zie het al komen, kan ik dus mischien weer geen inzending doen deze maand

Originally posted by Act
              Laiko, ik zou ook de eerste nemen, maar.... heb je haar toestemming gevraagd? Ik meen dat hoor, je moet zien dat je hier geen problemen mee krijgt hé? Maar ik vind de kleuren in haar hoofddoek wel goe gevonden.

Canon Powershot G3

Comment

Och ik weet het niet. Ik denk dat hier heel veel mensen foto's posten zonder te vragen.
                Het is een mooie foto en ze staat er goed op hé?
                Maar ze staat er close op hé? dus helemaal alleen.
                Ik ben eerder bang als je het aan de dienst gaat vragen dat die eerder neen gaan zeggen, daar waar zij waarschijnlijk ja had gezegd.
                En wat de anonimiteit betreft, neen het is geen vereiste, maar het is ooit gedaan om de punten niet te beïnvloeden.
                Dus... post gewoon je foto en wacht af hé?

Comment

Geen van beide.

Bij de challenge worden de foto's anoniem gehouden, totdat de uitslag bekend is. Bij deze zijn je foto's niet langer anoniem en kan je er volgens mij niet meer mee deelnemen.

seppuku.

Comment

Ok, ik denk dat ik deze maand weer eens zal overslaan
                    Het word wat te veel, toestemming vragen + anonieme foto's....het zal voor volgende keer zijn
                    PS: Toch vond ik de foto iets hebben

Originally posted by seppuku

Geen van beide.

Bij de challenge worden de foto's anoniem gehouden, totdat de uitslag bekend is. Bij deze zijn je foto's niet langer anoniem en kan je er volgens mij niet meer mee deelnemen.

seppuku.

Canon Powershot G3

Comment

Geen van beide.

seppuku.
                      Daar geloof ik niets van.
                      De geheimhouding is gewoon een voordeel voor de deelnemers, geen must.
                      wie houdt mij tegen om te reageren op een reply van iemand? dan is de anonimiteit verloren.
                      neen daar geloof ik niets van.
                      gewoon meedoen.

Comment

Daar geloof ik niets van.
                        De geheimhouding is gewoon een voordeel voor de deelnemers, geen must.
                        wie houdt mij tegen om te reageren op een reply van iemand? dan is de anonimiteit verloren.
                        neen daar geloof ik niets van.
                        gewoon meedoen.
                        Sorry hoor Act maar ik heb mijn info ook maar uit het Challange-reglement en daar staat :

De naam van de inzender en het gebruikte cameratype worden pas na bekendmaking van de uitslag zichtbaar.

Groetjes, JantjeB.

Comment

Originally posted by jantjeb
                          Sorry hoor Act maar ik heb mijn info ook maar uit het Challange-reglement en daar staat :

De naam van de inzender en het gebruikte cameratype worden pas na bekendmaking van de uitslag zichtbaar.
                          Dus? Daarmee wilt BD zeggen dat ze de naam niet bekend maken tot na de challenge, maar er staat nergens dat je niet meer mag inzenden als het niet anoniem is. Het is zoals Act zegt toch gewoon om jezelf te beschermen. Dus: zeker inzenden!
                          Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Ik heb ze ingezonden, als de BD Moderator het nodig vind om ze niet te posten, dan is het voor mij ook ok.
                            We zien wel."zeker inzenden" zeggen ze dus dat doen we dan ook.
                            Ik heb even gaan piepen naar de andere inzendingen, en ja er staan er mooie bij. Dus aan mijn anonieme tegenstanders VEEEEEL geluk.

Originally posted by rept
                            Originally posted by jantjeb

Dus? Daarmee wilt BD zeggen dat ze de naam niet bekend maken tot na de challenge, maar er staat nergens dat je niet meer mag inzenden als het niet anoniem is. Het is zoals Act zegt toch gewoon om jezelf te beschermen. Dus: zeker inzenden!
                            Canon Powershot G3

Comment

Hallo, ik heb hier dus echt niet voor politieagentje willen spelen.
                              Heb de regels op mijn manier uitgelegd omdat ik dacht dat het zo was, maar voor mij is het echt geen probleem hoor om je foto's in te sturen.

Groetjes, JantjeB.

Comment

Working...
                              X