Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geloof.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Act ik zal ze toch moeten adopteren die 2 kids,
    Je vergist je telkens weer, IK HEB GEEN KINDEREN.
    Maar ja als ik erv oor u wel heb, OK dan

Originally posted by Act
    Ja hoor laiko, geen probleem.
    Met zo'n prachtige dochters kan ik toch niet boos worden op jou hé?
    Ik zal u de volgende keer bekeren hé?

Canon Powershot G3

Comment

Als ik alleen geloof in mezelf, mag ik dan een foto van mezelf posten?

Ik heb al kerken en pleinen afgedweild, maar een foto waar ik echt in geloof is er niet van gekomen, geloof ik.
      En voor m'n eerste deelname aan de challenge, geloof me vrij, wil ik geen ongeloofwaardig figuur slaan.
      --
      Is it any wonder why Princes & Kings are clowns that caper in their sawdust rings
      And ordinary people that are like you and me we're the keepers of their destiny

Comment

Laiko, ik verontschuldig mij hiervoor, en voor de volgende keren. Want.... ik zal dat blijven doen hoor.
        Hoe het komt weet ik niet, maar op school is dat ook. Als ik een kind met een ander verwar, dan mag dat kind er zeker van zijn dat ik dat jaren aan een stuk doe.
        Dus.... sorry, sorry, sorry.
        (tot de volgende keer dan weer)

@tombel, ik denk dat je in veel meer gelooft dan in jezelf hoor.
        Je zou anders zelfs niet op straat komen als je niet zou geloven dat de meesten zich aan de verkeersregels zouden houden, je zou niet gaan werken als je niet zou geloven dat je collega's er ook zullen zijn, je zou niet..... vul zelf maar in.
        Hoe ongelovig iemand ook is, geloven doet ie toch.
        Begrijpen wie kan

Comment

Act geen probleem, maar weet je hoe ik dat doe, ik zet een gezicht op elke naam
          en in u geval is dat de look of Pheadra Hoste .
          Zo vergeet ik dat zeker niet.

Originally posted by Act
          Laiko, ik verontschuldig mij hiervoor, en voor de volgende keren. Want.... ik zal dat blijven doen hoor.
          Hoe het komt weet ik niet, maar op school is dat ook. Als ik een kind met een ander verwar, dan mag dat kind er zeker van zijn dat ik dat jaren aan een stuk doe.
          Dus.... sorry, sorry, sorry.
          (tot de volgende keer dan weer)

@tombel, ik denk dat je in veel meer gelooft dan in jezelf hoor.
          Je zou anders zelfs niet op straat komen als je niet zou geloven dat de meesten zich aan de verkeersregels zouden houden, je zou niet gaan werken als je niet zou geloven dat je collega's er ook zullen zijn, je zou niet..... vul zelf maar in.
          Hoe ongelovig iemand ook is, geloven doet ie toch.
          Begrijpen wie kan
          Canon Powershot G3

Comment

Ik Phaedra Hoste?
            Wat een geloof

Comment

Ik krijg een e-mail met volgende tekst,
              There is a new reaction on the image you posted on the BD.Challenge page
              Waar kan ik die dan lezen?
              Groetjes
              Canon Powershot G3

Comment

Waar kan ik die dan lezen?
                Die commentaar kan je lezen onder je ingezonden foto.
                Mark (300D)

Comment

Ik geloof dat ik niet met de challenge van Februari heb meegedaan
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
                  X