Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Jul 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thema's voor de maand Jul 2011

    Thema's voor de maand Jul 2011

    De inzendingen voor deelname aan de Jun – Challenge is afgesloten.

    De 3 nieuwe aangeboden onderwerpen voor de Jul - Challenge zijn.

    1. De vergrijzing
    2. Romantiek
    3. Vakantie

    Tot eind Jun kan men, zowel punten als commentaren geven aan de ingezonden Jun - Challenge foto's.
    49
    De vergrijzing
    0%
    18
    Romantiek
    0%
    11
    Vakantie
    0%
    20

    The poll is expired.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Thema's voor de maand Jul 2011

    Raar!
    10 dagen na officiele bekendmaking van het thema is er nog geen enkele ingezonden foto te zien?
    Mogelijks zijn ook zij die het challenge onderwerp gestemd hebben met de nooderzon vertrokken - op vakantie bedoel ik!

    Comment


    • #3
      Re: Thema's voor de maand Jul 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan W Bekijk bericht
      Raar!
      10 dagen na officiele bekendmaking van het thema is er nog geen enkele ingezonden foto te zien?
      Mogelijks zijn ook zij die het challenge onderwerp gestemd hebben met de nooderzon vertrokken - op vakantie bedoel ik!
      Ook mijn gedacht


      Maar ondertussen zijn er al boven water gekomen hoor . . . uit verlof
      Grts Maddy
      Last edited by rooman; 10 juli 2011, 22:19.
      zero

      Comment


      • #4
        Re: Thema's voor de maand Jul 2011

        Het startschot is vanavond gegeven !

        Comment


        • #5
          Re: Thema's voor de maand Jul 2011

          Het lijkt mij een klein beetje logisch dat de inzendingen laat binnen lopen. De meeste deelnemers zullen vermoedelijk eerst op verlof gaan, voor ze van hun eigen verlof een foto kunnen inzenden. Doch is het niet echt noodzakelijk dat men zelf in verlof moet gaan, om aan deze Challenge te kunnen deelnemen.

          De kunst bestaat erin om in Uw foto een vakantiesfeer of gevoel te kunnen leggen.

          Ik hoop natuurlijk dat men wel rekening zal houden met de afsluitdatum voor het inzenden van de vakantiefoto's.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Re: Thema's voor de maand Jul 2011

            Voor mij een moeilijke thema deze maand qua punten geven.

            In totaal zie ik dat er 49 stemmen uitgebracht zijn dan zou je denken dat er ook 49 inzendingen zouden zijn, tot nu toe nog maar 31 inzendingen.

            Ja, waar lig dan de grens vakantie, bij het horen van “ vakantie “ zou je denken aan zomer vakantie, zon, zee ..... Het kan echter ook winter vakantie zij hi hi …….

            Bij het geven van punten zal ik zoeken naar de foto’ die voor mij persoonlijk het thema vakantie uitstralen.

            Er zijn voor mij veel foto’s bij die zeer mooi zijn maar die niet direct aan vakantie doen denken.

            Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak en voorkeur zodat je niet onmiddellijk kan zeggen dat is een uitgesproken winnaar.


            Gr Luc
            http://luc-danneels.be/

            Comment


            • #7
              Re: Thema's voor de maand Jul 2011

              Ja Boris, waarschijnlijk zijn veel Challengers nog steeds in verlof, waardoor zowel de foto’s als de commentaren uitblijven. Hopelijk, lopen er voor de laatste dagen dat deze Challenge loopt, nog heel wat commentaren en foto’s binnen.

              Voor velen valt deze Challenge opdracht, te vroeg waardoor hun vakantie belevenis nog niet kan worden vastgelegd.

              U hebt gelijk, de definitie Vakantie is voor iedereen verschillend.

              Daarom, dat het thema zo verschillend wordt geïnterpreteerd. Voor de één is zalig thuis niets doen een heerlijke vakantie, voor anderen kan de beschikbare vrijgekomen tijd, om een boek te lezen, reeds volstaan om een vakantiegevoel te hebben.

              Anderen zullen pas tevreden zijn als ze de andere kant van de wereld hebben gezien.

              Maar zoals ik reeds aanhaalde, zit hier de moeilijkheid van deze Challenge in de kunst, om een beeld te brengen waar de foto bij de grote meerderheid het gevoel oproept van vakantie.

              Best mogelijk dat niet de mooiste foto de winnaar wordt van deze Challenge, maar wel de fotograaf die het grote publiek gevoelsmatig weet te bespelen.

              Gelukkig, zoals U aanhaalt, hebben we allen elk onze eigen smaak, het is de smaak van de overgrote meerderheid die het uiteindelijk resultaat van deze Challenge zal bepalen.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment


              • #8
                Re: Thema's voor de maand Jul 2011

                De kunst zal inderdaad zijn om een vakantiegevoel te creëren en het weer van de laatste weken in ons eigen landje is daar een extra obstakel in. Denk dat er velen bruisen van ideeën maar wachten op dat streepje zonlicht dat er wss noodzakelijk voor is ;-)

                Comment

                Working...
                X