Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rating gedaan!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rating gedaan!

Wat een klus, ik vond dat iedereen punten, én hoge punten verdiende, het zijn immers allemaal jullie mooiste foto's! In feite zou de BD-crew iedereen moeten belonen deze keer
    Sorry, ik ben gestopt met comments te geven, was onbegonnen werk!
    hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
    member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
    visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

Er aan beginnen is ook afwerken hé Gerda ! Je zou ook niet content zijn. Owee als mijn foto weer eens geen commentaar heeft gekregen

Comment

Ook kwistig met de puntjes rondgestrooid, vooral aan de dames
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Originally posted by bingel
        Goh hoe kun je dat zien Bingel dat ze van de dames zijn ?

Comment

Door een beetje aan research te doen natuurlijk Marjo
          Enkele onder de dames verdienen het gewoon om veel puntjes te krijgen, niet alleen om de schoonheid van hun foto, maar ook om andere dingen . . . .

Comment

> Rating gedaan!

Gerda, vergeet niet van nog eens terug te komen kijken want er zitten blijkbaar nog 6 foto's in de pipeline te wachten op een validatie ... ik tel 113 foto's en er zouden er volgens de beginpagina in totaal 119 moeten zijn ...

EDIT : er zijn ondertussen al 4 foto's bijgekomen. Op dit moment lijken er nog 2 te ontbreken.
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Yoepie, gerda, dat wilt dus zeggen dat er deze keer geen enkele foto gaat tussen zitten met punten onder de vijf?
              Ik ben eens benieuwd of het ook waar is.
              Want wij denken zo hé? maar blijkbaar niet iedereen.
              Ik opper voor één ding, als er deze keer weer mensen zijn die punten geven onder de vijf, dan misschien eens erbij vermelden waarom? dan kunnen we er tenminste wat van leren.
              En filipo, wat die punten betreft, dat zal van mij zijn, ik heb nog geen tijd gehad om aan iedereen punten te geven. Ik doe dat altijd in stukjes. En zo zullen er ook nog mensen zijn denk ik.
              Bingel, bedankt hé? mijne foto is waarschijnlijk voor niemand anoniem dus....

Comment

Originally posted by Act
                En filipo, wat die punten betreft, dat zal van mij zijn, ik heb nog geen tijd gehad om aan iedereen punten te geven. Ik doe dat altijd in stukjes. En zo zullen er ook nog mensen zijn denk ik.
                Hoi Act, ik doe het ook in stukjes hoor. Nee, wat ik bedoelde was dat toen gerda zei dat ze gedaan had met punten geven, nog niet alle foto's zichtbaar waren, nu dus wel ...

Comment

filipo, jouw wil is wet
                  heb me dus aan mijn taak gekweten hihi

Comment

Originally posted by gerda
                    filipo, jouw wil is wet
                    Wil je dat nog eens herhalen ? Ik hoor het je graag zeggen

Comment

filipo, jouw wil is wet
                      (maar 't is de laatste keer hoor )

Comment

Originally posted by gerda
                        filipo, jouw wil is wet
                        (maar 't is de laatste keer hoor )
                        Aaaaaaah, merciekes gerda

Comment

Allee ik zal enorm veel werk hebben in 2004 voor de samenstelling van de jaarrangschikking. Nu beste BD leden deze challenge is blijkbaar een groot succes met zo erg vele prachtige foto's. Wil je echter op het eind van 2004 de titel beste BD chalenge fotogaaf dragen dan moet je best iedere maand deelnemen om kans te hebben. In 2003 is gebleken dat zij die volhouden de kanshebbers zijn. Veel succes toegewenst aan iedereen. En laat je zeker niet onthogelen als je eens een onderwerp hebt dat je niet zo goed ligt of als je eens een minder goede beoordeling krijgt. Volhouden is de grootste kans op welslagen.

Spookys Fotoweb
                          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Originally posted by bingel
                            Ik beoordeel de foto aan de hand van wat ik er op zie, niet volgens wie die gemaakt heeft.

een onpartijdige seppuku.

Comment

Als sommigen onder ons er een eigen systeem op na houden qua quoteren, namelijk maar 10 foto's punten geven, zodat diegenen die geen punt krijgt in zijn rangorde blijft, en diegene die bv. een 1 krijgt naar beneden donderd, awel dan ga ik ook doen waar ik goesting in heb, en bv. de dames indien bekend meer puntjes geven, of bv. diegenen die hun gedragen op dit forum . . .
                              Of als je toevallig een schitterende foto hebt ingezonden, je naaste concurenten een 1-tje geven zodat jou foto 'stijgt'. . .
                              . . . zolang het puntengeven niet gemotiveerd kan worden, en men er dus niks kan uit leren vind ik de challenge vrij zinloos

Comment

Working...
                              X