Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bekendmaking onderwerp challenge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bekendmaking onderwerp challenge

Ik heb een voorstel wat het tijdstip van de bekendmaking van het onderwerp van de volgende challenge betreft.
    Vandaag krijgen we dat onderwerp pas op het moment dat de challenge afloopt. Wat zouden jullie er van denken om het onderwerp al bekend te maken op het moment dat de inzendingen afgesloten worden, 1 week voor het einde van de lopende challenge.
    Reden ? Nu zit je elke maand met een "verloren" week, een week die je voor het zoeken van een creatieve benadering enorm goed van pas zou komen, ik heb al een week nodig om een idee te vinden (2 bij moeilijke challenge) en dan moet de foto nog gemaakt worden !
    Zoiets zou m.i. de kwaliteit alleen maar ten goede komen, vooral nu je (op de huidige challenge na) geen archieffoto's mag insturen.

(Het is niet mijn bedoeling hier een stem-topic op te starten)
    Mark (300D)

Vind dit ook een goed idee, gewoon weten wat het zal zijn. Foto's insturen kan pas als uitslag vorige challenge is afgelopen. Op die manier heb je inderdaad meer tijd om na te denken
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Ik denk dat je voorstel voor een stuk al zal voldaan worden vanaf de volgende challenge. Als ik het goed begrepen heb uit http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=36148 zal het onderwerp van de volgende challenge(s) bepaald worden dmv een poll. Dus krijg je op voorhand al een idee van de mogelijke onderwerpen.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Heel goed idee.
        Zou echt niemand anders graag al het thema van volgende maand kennen ?
        Onderwerp pas bekend maandagochtend 1 maart ==> wegens voltijds werk pas op 6/7 maart beginnen foto's te maken ==> 10 dagen verloren
        Mark (300D)

Comment

Ja, ik wil het ook tijdig vernemen. Goed voorstel. Als je full-time werkt schiet er (zeker 's winters) niet veel tijd meer over om wat leuke foto's te schieten.
          Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Originally posted by Cyrox
            Heel goed idee.
            Zou echt niemand anders graag al het thema van volgende maand kennen ?
            Onderwerp pas bekend maandagochtend 1 maart ==> wegens voltijds werk pas op 6/7 maart beginnen foto's te maken ==> 10 dagen verloren
            Er ging normaal gezien (zie http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=36148) binnenkort voor elke challenge een poll georganiseerd worden waarin gekozen zou kunnen worden uit enkele mogelijke thema's. Maar dat goed idee zit blijkbaar nog ergens in de diepvriezer ???

Comment

Dat zit niet in de diepvries maar nog in de ontwikkelkamer .
              Doordat ik het privé momenteel te druk heb geraakt het niet helemaal afgewerkt... maar het komt heus wel nog eens online .
              Christian D.

Comment

Originally posted by christian
                Dat zit niet in de diepvries maar nog in de ontwikkelkamer .
                Doordat ik het privé momenteel te druk heb geraakt het niet helemaal afgewerkt... maar het komt heus wel nog eens online .
                Okidoki, geen probleem hoor. Alvast bedankt voor de moeite !

Comment

goed idee, weer een weekje meer bedenktijd!!!

groetjes robke

Comment

Working...
                  X