Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Nov. 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thema's voor de maand Nov. 2010

    Buiten 1 foto welke nog in behandeling is, zijn alle inzenden gevalideerd.


    Bijgevolg wordt de Okt Challenge bij deze afgesloten.

    Om de inzender waarvan de foto nog in behandeling is, de kans te geven zijn respons te geven, krijgt deze inzender nog de tijd tot morgen 24 Okt 10 12:00 uur in de middag om de gevraagde info te leveren.

    De 3 nieuwe aangeboden onderwerpen voor de Nov Challenge zijn.

    1. Herfstlicht
    2. Stilleven in kleur
    3. Vermoeid

    Tot eind Okt kan men, naar hartenlust zowel punten als commentaren geven op de ingezonden Challenge foto's Okt 10.
    56
    Herfstlicht
    0%
    29
    Stilleven in kleur
    0%
    14
    Vermoeid
    0%
    13

    The poll is expired.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Thema's voor de maand Nov. 2010

    zo..de boel maar even recht getrokken.
    leuke onderdelen trouwens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Thema's voor de maand Nov. 2010

      Bedankt bouk.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Thema's voor de maand Nov. 2010

        De enquete is afgesloten en ik heb nog niet gestemd. Jammer want ik had de beslissing kunnen maken
        Zo, nu maar hopen dat de zon gaat schijnen en dat we een mooi bos vinden. Het ziet er voor de komende week niet zo zonkleurig uit.. Veel tijd heb ik voor de rest niet meer. In de week ga ik werken als de zon nog slaapt en kom ik thuis als de zon terug gaat slapen. En de weekenden zijn volgeboekt en dan zou het nog mooi weer moeten zijn ook.
        Maar ja, we zullen wel iets orgineels bedenken.....
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

        Comment


        • #5
          Re: Thema's voor de maand Nov. 2010

          Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
          De enquete is afgesloten en ik heb nog niet gestemd. Jammer want ik had de beslissing kunnen maken
          hoe dan?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Thema's voor de maand Nov. 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            hoe dan?
            grt,bouk.
            Slimmeke, het was cynisch bedoelt.
            Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

            Comment


            • #7
              Re: Thema's voor de maand Nov. 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
              De enquete is afgesloten en ik heb nog niet gestemd. Jammer want ik had de beslissing kunnen maken
              Zo, nu maar hopen dat de zon gaat schijnen en dat we een mooi bos vinden. Het ziet er voor de komende week niet zo zonkleurig uit.. Veel tijd heb ik voor de rest niet meer. In de week ga ik werken als de zon nog slaapt en kom ik thuis als de zon terug gaat slapen. En de weekenden zijn volgeboekt en dan zou het nog mooi weer moeten zijn ook.
              Maar ja, we zullen wel iets orgineels bedenken.....

              Ik heb met mijn stem eventjes het verschil kunnen maken, Ik had de eer de eerste stem te kunnen uitbrengen en het was niet herfstlicht. (...dus de tweede weet mijn voorkeur))
              Als er echt op het licht gespeeld wordt kan het prachtige plaatjes opleveren, maar het zal o zo moeilijk worden als het weer niet mee zit. Dan moet men nog de tijd vrij hebben bij het juiste licht. Toch hoop ik dat het thema herfstlicht niet verwatert in gewoon....herfst en een afkooksel wordt van verleden jaar.
              Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

              Comment


              • #8
                Re: Thema's voor de maand Nov. 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
                De enquete is afgesloten en ik heb nog niet gestemd. Jammer want ik had de beslissing kunnen maken
                Zo, nu maar hopen dat de zon gaat schijnen en dat we een mooi bos vinden. Het ziet er voor de komende week niet zo zonkleurig uit.. Veel tijd heb ik voor de rest niet meer. In de week ga ik werken als de zon nog slaapt en kom ik thuis als de zon terug gaat slapen. En de weekenden zijn volgeboekt en dan zou het nog mooi weer moeten zijn ook.
                Maar ja, we zullen wel iets orgineels bedenken.....
                Ook vrachtwagenchauffeur zeker? ik heb dat probleem ook. enkel weekend tijd om iets te doen.
                Photography is a way to see the world in detail.
                Fotograaf op rust

                Comment

                Working...
                X