Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat MT-OL1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: proficiat MT-OL1

    Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
    Dus die prachtige foto van die molen was van jou? Ik vroeg mij al af waarom die plots verdwenen was...Die was toppie hoor

    On topic: proficiat aan MT-OL1
    Bedankt Inderdaad deze was van mij.

    Vond hem eigenlijk beter, maar heb dan toch gekozen naar iets spectaculairders, wat zonder discutie in het thema zou passen. De frigo was eigenlijk mijn eerste idee, maar vond dit eigenlijk te koel en te slordig met de gewone etenswaren erin. Daarom verhuisde dit idee naar...de koelkast. Eigenlijk was mijn eerste idee, een zicht vanuit mijn brandende houtkachel van iemand die er een houtblok insteekt. Maar practisch gezien moeilijk uitvoerbaar al heb ik het wel geprobeert. Pas de voorlaatste avond kreeg ik het idee van de flesjes en de jupiler, die de foto iets meer moest geven dan gewoon een shot uit de koelkast.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #17
      Re: proficiat MT-OL1

      Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
      Bedankt Inderdaad deze was van mij.

      Vond hem eigenlijk beter, maar heb dan toch gekozen naar iets spectaculairders, wat zonder discutie in het thema zou passen. De frigo was eigenlijk mijn eerste idee, maar vond dit eigenlijk te koel en te slordig met de gewone etenswaren erin. Daarom verhuisde dit idee naar...de koelkast. Eigenlijk was mijn eerste idee, een zicht vanuit mijn brandende houtkachel van iemand die er een houtblok insteekt. Maar practisch gezien moeilijk uitvoerbaar al heb ik het wel geprobeert. Pas de voorlaatste avond kreeg ik het idee van de flesjes en de jupiler, die de foto iets meer moest geven dan gewoon een shot uit de koelkast.
      En die blik (van jou) naar dat laatste flesje jupiler vind ik ook wel super
      Grts Maddy
      zero

      Comment


      • #18
        Re: proficiat MT-OL1

        Mijn favoriet ging naar filipo. Proficiat aan de top drie ... en jammer dat de kikker ,door zo'n negatieve commentaa,r maar op de dertiende plaats is beland.
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

        Comment


        • #19
          Re: proficiat MT-OL1

          oei van de winnaar zelf nog geen reactie
          waar is de etikette gebleven
          een bedankje voor de gene die je feliciteerden kan er toch wel van af denk ik, of niet soms
          allé dat is toch wel de gewoonte hier
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #20
            Re: proficiat MT-OL1

            MT-OL1 is niet eens actief op BelgiumDigital (buiten misschien 'ns komen kijken).
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

            Comment


            • #21
              Re: proficiat MT-OL1

              weet hij wel dat hij gewonnen heeft ?
              alleszins van mij ook nog ne dikke proficiat, het was een welverdiende eerste plaats
              Mijn Fanpagina
              Mijn website
              Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

              Comment


              • #22
                Re: proficiat MT-OL1

                Ja hoor MT-OL1 weet dat hij gewonnen heeft. Hij was momenteel volgens de correspodentie welke ik met hem voerde met verlof.

                Hij is nu denk ik terug uit verlof.

                Maar zou natuurlijk wel fijn zijn als MT-OL1 zich even in het forum liet horen als reactie op de aan hem gestuurde felicitaties.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #23
                  Re: proficiat MT-OL1

                  Beste allen.

                  Zoals onze moderator al aangaf was ik inderdaad met verlof, vandaar de wat late reactie. Ik ben vereerd met deze winnende foto. Alle bedankt voor de felicitaties. Ook wil ik bij dezen reageren op de deelnemers die zich gekrent voelen door de commentaren die ik geplaatst heb. Laat ik duidelijk voorop stellen dat ik geen andere bedoeling heb gehad dan te achterhalen waar, binnen de foto's, het thema terug te vinden was. Hiermee de fotograaf uit de tent te lokken en een discussie los te weken om van gedachte te wisselen over het gemaakte beeld. En dat mag best een beetje pittig , zolang het maar netjes blijft. Ik verwacht minstens hetzelfde van alle andere fotografen op deze site.

                  Comment

                  Working...
                  X