Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Okt 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Thema's voor de maand Okt 2010

    Gestemd yipy ha he
    Heb er weer zin in maar het is mijn ding nog nie
    Grts Maddy
    zero

    Comment


    • #17
      Re: Thema's voor de maand Okt 2010

      heb ook gestemd
      en gekozen voor het boek
      hoop dat dit het zal halen dan is het voor IEDEREEN die mee doet aan de challenge het zelfde
      dus geen tijdschrift of een konijn bij wijze van spreken
      maar HET BOEK in al zijn vormen en maten
      Dus allen gelijk voor de wet
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #18
        Re: Thema's voor de maand Okt 2010

        Ja, dat zou pas een waarde meter zijn. Iedereen hetzelfde boek en kijken welke verschillen er zijn .
        Dan kan je gerust zeggen dat je er iets van leert er moeten dan ongetwijfeld dezelfde invalshoeken zijn die te vergelijken zijn.

        Comment


        • #19
          Re: Thema's voor de maand Okt 2010

          Het was een knappe challenge, proficiat aan alle deelnemers!

          Het is moeilijk te beoordelen want er zijn echt wel veel pareltjes van foto's, zowel kunstzinnig, abstract maar zeker ook origineel!

          Comment


          • #20
            Re: Thema's voor de maand Okt 2010

            Ik kan mij volledig aansluiten bij Chicane die zegt:

            Het was een knappe challenge, proficiat aan alle deelnemers!

            Het is moeilijk te beoordelen want er zijn echt wel veel pareltjes van foto's, zowel kunstzinnig, abstract maar zeker ook origineel!

            Toen, eind september de keuze viel, op “Het boek” vreesde ik een beetje voor een minder goed geslaagde Challenge. Ik vreesde dat hier een keuze werd gemaakt voor een vermeende gemakkelijke opdracht. Snel werd deze vrees getemperd en diende ik mijn mening te herzien, bij het binnenlopen van de eerste inzendingen. Nooit had ik gedacht, dat men het boek vanuit zoveel verschillende benaderingen fotografisch zou gaan vastleggen. Het is dan inderdaad een creatief volle en knappe Challenge geworden. We kijken dan ook met spanning uit naar de puntenrangschikking voor deze Okt Challenge.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment

            Working...
            X