Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@ Filipo, na de mededeling van de forumleiding wens ik je bij deze van harte te feliciteren met je eerste plaats, alsook vervolgens aan de rest van de nieuwe top 12.
Ook mijn filicitaties voor zij die nu terechtkomen in de top 12.
Momenteel zit ik nog met een ander (niet Challenge) probleemd gelijktijdig met de lopende validatie voor de Sep Challenge. Maar van zodra ik tijd heb wordt de jaarranschikking en de rangschikking Beste Challenge foto van het jaar aangepast aan de nieuwe situatie.
Ik laat wel nog een seintje (zal vermoedelijk deze nacht gebeuren) als de aanpassing is uitgevoerd.
Ook van mij een dikke proficiat filipo nu hij het hoogste schavotje mag betreden. Ook aan Lebasi die zo rechtstreeks vanuit de jail de top 12 binnenloopt.
(al ben ik eigenlijk wel benieuwd wat die "onregelmatigheden" juist waren die deze sanctie veroorzaakt hebben....curieus als we zijn)
Bedankt voor de felicitaties.
Beetje met een dubbel gevoel om op deze manier op het hoogste schavotje te belanden,
maar als er onregelmatigheden gebeurd zijn, kunnen en mogen die natuurlijk ook niet onbestraft blijven...
Bedankt voor de felicitaties.
Beetje met een dubbel gevoel om op deze manier op het hoogste schavotje te belanden,
maar als er onregelmatigheden gebeurd zijn, kunnen en mogen die natuurlijk ook niet onbestraft blijven...
bij deze ook een proficiat voor je eerste plaats
en de rest van de tot 12
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment