Daar ik mij van 12 Jun tot en met 20 Jun met verlof begeef, naar het buitenland wil ik even de aandacht vestigen over het verloop van de juni Challenge.
Tijdens mijn reis zal ik niet beschikken over een internet verbinding en wordt het verloop van de juni Challenge als volgt gepland:
Alvast bedankt voor het begrip.
Tijdens mijn reis zal ik niet beschikken over een internet verbinding en wordt het verloop van de juni Challenge als volgt gepland:
Van 01 Jun tot en met 11 Jun:
Normaal Challenge verloop. Het inzenden en valideren van de inzendingen zoals normaal.
Van 12 Jun tot 20 Jun :
Van 12 Jun tot 20 Jun :
Inzenden van de foto’s zoals normaal.
De validatie van de ingezonden foto’s tussen 12 Jun tot 20 Jun zal pas plaatsgrijpen na mijn terugkeer uitverlof. Dit betekent dat de foto’s op de Challenge server geparkeerd blijven tot ik terug ben uit verlof. Maak U dus niet ongerust als Uw inzending tijdens deze periode niet gevalideerd wordt.
Vanaf 20 Jun tot en met 22 Jun om 23u59:
Inzenden van de foto’s zoals normaal.
Alle geparkeerde foto’s ingestuurd tussen 12 en 21 Jun worden gevalideerd.
Alle foto’s welke binnenlopen vanaf 20 Jun worden zoals naar gewoonte gevalideerd.
Mag ik een oproep doen, Uw foto te controleren, of de foto voldoet aan de Challenge Rules, Voor de foto wordt ingezonden. Dit omdat de periode tussen 20 Jun en de afsluitdatum 23 Jun (= resterende validatie periode), kort zal zijn om geweigerde foto’s een herkansing te geven, tot herinsturen van een reglementaire foto. Alvast bedankt voor het begrip.
Comment