Een dikke proficiat aan lilybie met de eerste plaats in afgelopen challenge, een mooi en doordacht knutseslwerkje(en ook foto hoor). Ook met haar 3de plaats in de jaarrangschikking als ik het bij het rechte eind heb. Blij dat je naast een aantal ereplaatsen nu ook eens de hoofdvogel te pakken hebt. Ook een proficiat aan Midi met een niet gemakkelijk vast te leggen foto, en aan Yves23 men een stralende foto van een "zwat-wit" hond.
Ook een pluim voor de top 12, vooral aan dare2fly en Willempieke waarvan dat de kans groot is dat ze me de 4de plaats in het jaarklassement zullen afsnoepen. (maar geklopt worden door betere vind ik niet erg).
Voor het jaarklassement ook nog een proficiat aan Tigo en Stampers die de kunst te pakken hebben om telkens weer vooraan te eindigen en zo op de 1ste en 2de plaats te eindigen.
Bij deze ook nog een bedankje aan Spooky voor de tijd en energie die hij steekt om de challenge in goede banen te leiden.
Iedereen nog het beste voor 2010 en een fotorijk jaar.
Ook een pluim voor de top 12, vooral aan dare2fly en Willempieke waarvan dat de kans groot is dat ze me de 4de plaats in het jaarklassement zullen afsnoepen. (maar geklopt worden door betere vind ik niet erg).
Voor het jaarklassement ook nog een proficiat aan Tigo en Stampers die de kunst te pakken hebben om telkens weer vooraan te eindigen en zo op de 1ste en 2de plaats te eindigen.
Bij deze ook nog een bedankje aan Spooky voor de tijd en energie die hij steekt om de challenge in goede banen te leiden.
Iedereen nog het beste voor 2010 en een fotorijk jaar.
Comment