Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Nov 09

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thema's voor de maand Nov 09

    Het inzenden van foto’s voor deelname Challenge Okt 09 wordt bij deze als afgesloten verklaard. Alhoewel er nog 3 foto’s voor validatie in behandeling zijn, die indien ze voldoen aan de Challenge voorschriften in de loop van vandaag 24 Okt 09 zullen worden gevalideerd.

    Uit volgende 5 onderwerpen kan het thema voor de Nov Challenge 2009 gekozen worden.

    - Rust
    - Stilte
    - Verdriet
    - Vergeten
    - Vluchten

    Tot eind Okt 09 kan men naar hartenlust zowel punten als commentaren geven op de ingezonden Challenge foto's Okt 09.
    66
    Rust
    0%
    13
    Stilte
    0%
    10
    Verdriet
    0%
    13
    Vergeten
    0%
    26
    Vluchten
    0%
    4

    The poll is expired.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Thema's voor de maand Nov 09

    Leuke themas deze maand met één die voor mij heel toepasselijk is: vergeten.
    En dan de chalengefoto willen opsturen en merken dat de geheugenkaart niet in het toestel zat.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #3
      Re: Thema's voor de maand Nov 09

      Gohooooooooo zo'n diepe thema's
      Veel te moeilijke keuze!!!!
      Using the camera to defeat the habit of not seeing

      Comment


      • #4
        Re: Thema's voor de maand Nov 09

        Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
        Leuke themas deze maand met één die voor mij heel toepasselijk is: vergeten.
        En dan de chalengefoto willen opsturen en merken dat de geheugenkaart niet in het toestel zat.
        Kan je dat niet instellen bij jou toestel? Zonder kaart: foto nemen niet mogelijk.
        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

        Comment


        • #5
          Re: Thema's voor de maand Nov 09

          ofwel moeten we volgende maand allemaal op het laatste nippertje een foto insturen met als titel "bijna vergeten deel te nemen".
          Zo word het misschien nog een vrij onderwerp. En Spooky heeft de laatste dag 80 foto's te bekijken. (als hij het niet vergeet)
          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

          Comment


          • #6
            Re: Thema's voor de maand Nov 09

            zo te zien word het vergeten
            nu maar niet vergeten om een fotoke te maken en in te sturen anders heeft spooky niet veel te doen
            of wou hij eens een rustige maand hebben volgende challenge
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Thema's voor de maand Nov 09

              Als de Challenge te rustig is dan voel ik me schuldig.

              Dus heb ik in feite liever een goede Challenge met wat pit.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment

              Working...
              X