Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ook mijn felicitaties aan lorenz met Uw eerste plaats in de Challenge maar ook met Uw voorlopige tweede plaats in de beste Challenge foto van 2009, wat toch een eervolle vermelding is op reeds 59 geplaatste foto's dit jaar.
Verder zullen we dan ook maar zoals naar gewoonte Tigo en stampers gelukwensen met hun tweede en derde plaats. Tigo en stampers bewijzen terug dat zij bijna alle Challenge's weten naar hun hand te zetten.
De strijd is nog niet gestreden. Er zijn nog 3 Challenge's te gaan om de Challenge fotograaf 2009 te kennen.
ook een dikke proficiat aan lorenz
een terechte winnaar
aan nr 2 en 3 ook een dikke proficiat
en aan de top 10
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Proficiat aan lorenz met zijn 1ste plaats, ook aan stampers (mijn favoriet) en Tigo met hun tweede en derde plaats. Ook aan de top 12 met voor mij een extra pluim voor Pulponarcotico (Aranjuez Madrid) en Lockdriver (stoomtrein) met hun "niet-(mini)studiofoto's".
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Ook van mij een dikke proficiat aan de top 3 en iedereen die meedeed.
Ben zelf heel tevreden met mn 13e plaats.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Proficiat Lorenz met je 1e plaats, inderdaad geen evidente klus om zeepbellen scherp op de foto te krijgen, ik ken de moeilijkheidsgraad, heb destijds op BD in juli 2004 met het onderwerp "ballen" ook met een zeepbel een 1e plaats behaald, maar deze is toch nog stukken mooier.
Ook aan Tigo, proficiat met je podiumplaats!!!
@ Irineas - toelichting zoals gevraagd - het gaat hier om een tekenblok van handgeschept papier, waarvan ik een drietal bladen heb omgedraaid, witte achtergrond en linksachter belicht met blauwe spot, foto genomen met F2,8, gewoon op mijn bureautafel (niet in mini-studio, heb ik trouwens niet :-(
groeten,
St@mpers
Comment