Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Okt 09

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Thema's voor de maand Okt 09

    Hallo Jos,

    Nu begrijp ik wat U bedoeld met 23 - 23.

    U bedoeld het aantal stemmen met een gelijke stand. 23 stemmen voor “herfstkleuren in de natuur” en 23 stemmen voor “Regen”

    Voor meer duidelijkheid lees eens parmalink 39 waar ik uitleg dat ik te laat was om mijn stem welke ik opspaar, voor zulke gevallen, niet meer kon gebruiken daar ik te laat was. Met andere woorden de enquête was reeds gesloten en ook ik als moderator kan eens de enquête gesloten is net zoals iedereen dan mijn stem niet meer uit brengen. Moest ik dat kunnen dan zou dit neer komen op vervalsing van een stemming.

    Gezien een challenge onmogelijk kan lopen met 2 thema's beschik ik als moderator nog altijd over het beslissingsrecht. Weet U dat strikt genomen er geen enquête moet gehouden worden om het thema te bepalen.

    De enquête is een aangename mogelijkheid die een extra dimensie geeft aan de Challenge maar is in wezen geen must.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #47
      Re: Thema's voor de maand Okt 09

      Ha, zo zit dat allemaal in elkaar. Bedankt voor de toelichting.

      't Was eigenlijk alleen maar om jou een beetje te plagen, Jacques.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #48
        Re: Thema's voor de maand Okt 09

        Maar is intussen ook een info die eens leuk is om weten voor de Challenge deelnemers.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #49
          Re: Thema's voor de maand Okt 09

          Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
          Maar is intussen ook een info die eens leuk is om weten voor de Challenge deelnemers.
          Ja, onze didactische waarde is niet te onderschatten.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #50
            Re: Thema's voor de maand Okt 09

            maakt mij niet uit wat het wordt hoor, als het maar Herfstkleuren in de Natuur wordt.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #51
              Re: Thema's voor de maand Okt 09

              Wat je ook kunt doen: herfstkleuren in de natuur in de regen !!!!
              Ja ja
              Using the camera to defeat the habit of not seeing

              Comment


              • #52
                Re: Thema's voor de maand Okt 09

                Inderdaad de combinatie herfstkleuren in de natuur in de regen is een combinatie die perfect mogelijk is voor de Challenge Okt 09.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #53
                  Re: Thema's voor de maand Okt 09

                  Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  vind het te gemakkelijk nu, weer veel gelijkaardige foto vrees ik
                  er zullen inderdaad wellicht veel gelijkaardige foto's bij zitten deze maand
                  maar met dit thema staat de challenge wel open voor een breed plubliek
                  en dan ben ik eens benieuwd hoe de betere fotograven het er vanaf brengen zonder studio al maak ik soms ook wel mij foto's op een rol vliespapier onder het dakraam hoor
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #54
                    Re: Thema's voor de maand Okt 09

                    Onderschat deze opdracht niet hoor. Ik vrees dat zij die menen dat deze opdracht te gemakkelijk is zich wel eens zouden kunnen mispakken.

                    Ik ben er vast van overtuigd dat er weer foto's zullen tussen zitten waarvan men zal zeggen waar halen ze het idee vandaan of wat een originele invalshoek.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #55
                      Re: Thema's voor de maand Okt 09

                      wordt er gekeken naar het "in de natuur" bij het valideren?

                      anders verwacht ik toch een creatieve studio foto
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #56
                        Re: Thema's voor de maand Okt 09

                        En niet vergeten dat een ingezonden foto nergens anders op het forum mag te zien zijn vóór het bekendmaken van de uitslag van de challenge, dus ook niet in de shoot-challenge...
                        Mijn fotowebsite : www.filover.be

                        Comment


                        • #57
                          Re: Thema's voor de maand Okt 09

                          Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                          En niet vergeten dat een ingezonden foto nergens anders op het forum mag te zien zijn vóór het bekendmaken van de uitslag van de challenge, dus ook niet in de shoot-challenge...
                          zoals eerder aangehaald, denk op eerste pagina zelfs, kan je hem wel nog plaatsen in de SHOOT challange na de forum challenge.

                          shoot loopt net iets langer.
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #58
                            Re: Thema's voor de maand Okt 09

                            Ja hoor er zal worden gekeken of het element "in de natuur" aanwezig is bij de validatie. Ik zal heel streng toezien op de aanwezigheid van de natuur elementen bij het valideren. Alhoewel het niet uitgesloten is, dat ik zal misleid worden door creatievellingen die er mogelijk zullen in slagen om "Herfstkleuren in de natuur" perfect na te bootsen in een studio of ministudio.
                            Spookys Fotoweb
                            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                            Comment


                            • #59
                              Re: Thema's voor de maand Okt 09

                              Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                              zoals eerder aangehaald, denk op eerste pagina zelfs, kan je hem wel nog plaatsen in de SHOOT challange na de forum challenge.
                              Dat zei ik ook, niet VOOR het bekendmaken van de uitslag
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X