Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Okt 09

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Thema's voor de maand Okt 09

    Ik zou voor heftst kleur gaan, 't heeft hier al weken niet geregend...

    (ik heb overigens nog niet gestemd, was blijkbaar 'n dag te laat
    van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

    Comment


    • #32
      Re: Thema's voor de maand Okt 09

      oei een gelijke stand
      geef mij toch maar de herfstkleuren regen is niet zo goed voor je fototoestel
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #33
        Re: Thema's voor de maand Okt 09

        Ze hebben me het gelapt !

        Een gelijke stand.

        Dit betekend dat ik de knoop zal moeten doorhakken.

        Wordt dus voor mij een moeilijke beslissing.

        Gelukkig kan ik er nog een nachtje over nadenken.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #34
          Re: Thema's voor de maand Okt 09

          Da's de ware geest, spooky! Trouwens: je kunt (zoals ik gesuggereerd heb) altijd het lot laten beslissen door een muntstuk op te werpen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment


          • #35
            Re: Thema's voor de maand Okt 09

            Ik stem nog altijd voor "de grote stad" ! Kan ik gewoon eens buiten stappen en een fotoke pakken

            Comment


            • #36
              Re: Thema's voor de maand Okt 09

              Normaal probeer ik kort voor het afsluiten van de enquête, indien nodig mijn opgespaarde stem uit te brengen. Voor deze Challenge was ik door omstandigheden te laat om mijn stem uit te brengen. Door deze laattijdigheid kon ik de gelijke stand niet meer vermijden. Nu moet ik ook mijn keuze maken, met dit verschil dat nu iedereen zal weten aan welk onderwerp ik mijn voorkeur geef.

              Ik zal de raad van LesC gebruiken om het thema te laten bepalen door het werpen van een munt. Op die manier speelt mijn eigen voorkeur geen enkele rol.

              De definitieve beslissing zal pas kenbaar worden na het sluiten van deze Challenge dus bij het opstarten van de Challenge Okt 09.

              Ik kan wel al verklappen dat om het stemgedrag te respecteren het onderwerp ofwel :

              Herfstkleuren in de natuur (= kop)

              ofwel

              Regen zal worden (= munt)

              Op die manier houden we een gezonde spanning in deze enquête en wordt de enquête gerespecteerd.

              De dag waarop de Challenge wordt afgesloten wordt door mij bepaald in functie van mijn agenda. Zoals LesC aanhaalde moet ik bij het opstarten van de enquête zeker zijn dat ik het gekozen thema nog tijdig kan programmeren voor de eerste van de maand. Gezien ik niet zeker was of ik de 30ste Sep thuis zou zijn moest ik noodgedwongen de enquête afsluiten op 29 Sep 09.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment


              • #37
                Re: Thema's voor de maand Okt 09

                Tja, ik had je uit de problemen kunnen helpen.
                Ik ging er van uit dat er tot de laatste dag van de maand gestemd kon worden.

                Ik had een bepaalde voorkeur, maar ik ben nu wel blij dat de beslissing niet bij mij ligt

                Slaap zacht Spooky

                Greetz,
                de Fille
                -= Functionless art is simply tolerated vandalism =-
                -= We are the vandals =-

                Comment


                • #38
                  Re: Thema's voor de maand Okt 09

                  hmm blijft spannend
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #39
                    Re: Thema's voor de maand Okt 09

                    damn, kop geworden
                    Using the camera to defeat the habit of not seeing

                    Comment


                    • #40
                      Re: Thema's voor de maand Okt 09

                      hmmm wou ook regen
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #41
                        Re: Thema's voor de maand Okt 09

                        vind het te gemakkelijk nu, weer veel gelijkaardige foto vrees ik
                        nikon stuff

                        Comment


                        • #42
                          Re: Thema's voor de maand Okt 09

                          Zij die regen wilden geen probleem ik zal regen in één van de komende Challenge enquêtes wel terug opnemen zodat deze kans opnieuw wordt aangeboden.
                          Spookys Fotoweb
                          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                          Comment


                          • #43
                            Re: Thema's voor de maand Okt 09

                            Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                            Zij die regen wilden geen probleem ik zal regen in één van de komende Challenge enquêtes wel terug opnemen zodat deze kans opnieuw wordt aangeboden.
                            Eérst stemmen Spooky, en dan pas de uitslag bekend maken. Op dit moment is het nog altijd 23-23.
                            Vriendelijke groet,

                            Jos

                            Comment


                            • #44
                              Re: Thema's voor de maand Okt 09

                              Hallo Jos,

                              Het is nog altijd zomeruur bij mijn weten. Toen ik mijn bericht plaatste ik citeer mezelf:

                              Zij die regen wilden geen probleem ik zal regen in één van de komende Challenge enquêtes wel terug opnemen zodat deze kans opnieuw wordt aangeboden.
                              was het juist getelt 1u14.

                              De uitslag van de Challenge Sep 09 was al ruim 1 uur en 14 minuten bekend alsook het Challenge thema van de maand oktober welke verschijnt op de Home-pagina van de Challenge.

                              Of ben ik nu helemaal mis ????
                              Spookys Fotoweb
                              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                              Comment


                              • #45
                                Re: Thema's voor de maand Okt 09

                                Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                                Hallo Jos,

                                Het is nog altijd zomeruur bij mijn weten. Toen ik mijn bericht plaatste ik citeer mezelf:



                                was het juist getelt 1u14.

                                De uitslag van de Challenge Sep 09 was al ruim 1 uur en 14 minuten bekend alsook het Challenge thema van de maand oktober welke verschijnt op de Home-pagina van de Challenge.

                                Of ben ik nu helemaal mis ????
                                Euh ... jouw stem zou doorslaggevend zijn, dus ben ik eerst in dit draadje komen kijken. Daar staat nu nog altijd 23-23.
                                Vriendelijke groet,

                                Jos

                                Comment

                                Working...
                                X