Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
proficiat met je overwinning van de challenge
en de rest van de top drie
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Gratz Anexco!
'T is inderdaad een zeer mooie plaat.
Trypho
Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.
Ook van mij een heel dikke proficiat aan de winnaar en natuurlijk de rest van de top
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Vermeldingswaardig voor heel wat deelnemers is dat deze Challenge tot nu toe het hoogste algemeen gemiddelde haalde voor dit jaar. Dit kan niet anders betekenen dat er toch hoogwaardige en foto's van hoge kwaliteit aan deze Challenge hebben deelgenomen.
Proficat aan anexco met de eerste plaats. Ook aan t.billy en aan dare2fly met hun tweede en derde plaats. Jullie fotos stonden ook bovenaan mijn lijstje.
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
ook van mij proficiat aan anexco, het was ook meteen mijn favoriet
zelf ben ik ook supper tevreden met mijn 3de plaats wat ik deze maand zeker niet verwacht had.
Comment