Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeilijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    bdankt BD Crew voor de geruststelling. Bedankt voor het snelle antwoord. Ik was inderdaad wat in paniek.

    Lolo

    Comment


    • #17
      Hallo Lolo,

      Geen probleem, maar als ik het erg druk heb kan ik al eens een dagje "valideren" overslaan ...
      Sorry.

      Jaja

      Originally posted by Lolo
      bdankt BD Crew voor de geruststelling. Bedankt voor het snelle antwoord. Ik was inderdaad wat in paniek.

      Lolo
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #18
        Zoals ik voorspeld had was deze challenge niet één van de eenvoudigste. Daarom meschien wat weinig deelnemers. Maar in ieder geval heb ik hier iets bijgeleert.

        Passero je merkt op dat er veel ruis zit dat klopt. Nu mijn vraag hoe kan je die ruis onderdrukken. Kan dat komen omdat ik op 400 ISO de foto genomen heb. Ik heb geen speciale verlichtingsinstalatie en heb die foto gemaakt bij kaarslicht om een mistirieuze effect te bereiken.

        Kariboe jij snapte de link met het kruisbeeld niet. Mijn tietel van de foto was Mord Subbid. Dus het kruisbeeld was voor mij het symbool van de dood. begrijp je.

        Ludo2 jammar dat ik van jou geen deelname heb gezien. Had graag jou vissie gezien over dit onderwerp. Jammer dat je niet hebt deelgenomen.

        Aan Stampers neen hoor gelukkig maakt dat geen deel uit van mijn dagelijkse portie medicatie.

        Sonyke jammer dat ik ook van jou geen deelname zie.

        Act jou coktail was nochtans een gezonde cocktail.

        Aan Gerda mijn dank voor mijn aanmoediging. Ben blij mee gedaan te hebben dank zij jou aanmoediging.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment

        Working...
        X