Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel grappig Gerda en ik denk dat de challenge 'cocktail' niet letterlijk moet opgenomen worden. Men kan uiteindelijk alles (of toch veel) mixen 'k Had ook iets in gedacht dat niet met drank te maken heeft
Groetjes
vicky
Gerda! Waarom doe je dat nu?! Had die gepost ...en je had (althans van mij) al de hoogste score gekregen
hé, wat spijt me dat nou Jochen
@ act: gelijk heb je, dit is puur natuur
Zal ik van deze nu een foto nemen en insturen, dan is ie volgens sommigen hier, toch niet bewerkt
Hier Spooky dank zij jou heb ik de moet gevonden om verder door te denken op het thema Cocktails. Ik hoop dat ik jou hiermee ook kan steunen met je te melden dat ik je Fotoweb heb bezocht. Hieruit kan ik alleen maar besluiten dat jij met je fotografisch kunnen er zeker moet in slagen om ook in dit onderwerp een pracht van een foto te leveren. Ik kijk uit naar jou resultaat.
Comment