Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Mei 09

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thema's voor de maand Mei 09

    Het inzenden van foto’s voor deelname Challenge Apr 09 wordt bij deze als afgesloten verklaard.

    Ik bied 5 nieuwe onderwerpen aan voor de Challenge Mei 09 zonder enige toelichting.

    · Actie
    · Doorkijkjes
    · Het sociale leven
    · Hoofddeksel(s)
    · Terrasje(s)

    Tot eind Apr 09 kan men naar hartenlust zowel punten als commentaren geven op de ingezonden Challenge foto's Apr 09.
    70
    Actie
    0%
    21
    Doorkijkjes
    0%
    32
    Het sociale leven
    0%
    6
    Hoofddeksel(s)
    0%
    8
    Terrasje(s)
    0%
    3

    The poll is expired.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Thema's voor de maand Mei 09

    zo te zien zullen de de doorkijkjes halen voor de challenge van de maand Mei
    toen ik zag dat deze de voorkeur kregen in de enquête ben ik al eens beginnen rond kijken
    maar naar een mooi doorkijkje moet je echt wel zoeken hoor
    je hebt er vele maar mooie is anders
    lijkt me niet een van de makkelijkste opdrachten
    dus laten we ons allen maar weer eens inzetten voor een toffe challenge maand Mei
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Thema's voor de maand Mei 09

      ik had ze bijna allemaal in één foto
      vier van de vijf zonder probleem http://forum.belgiumdigital.com/f55/...er-259394.html
      blijkt dan toch niet zo moeilijk te zijn
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: Thema's voor de maand Mei 09

        Vind het ook niet gemakkelijk. Mijn inspiratie laat het tot nu toe ook nog afweten. Genoeg doorkijkjes voor middelmatige foto's, maar voor een topper
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Thema's voor de maand Mei 09

          het zal aan mij liggen, maar ik weet niet goed wat er bedoeld wordt met dit thema!

          kan iemand mij definieren wat er wordt bedoeld met "doorkijkjes" ?

          ik zie jouw foto, lilybie, en kan begrijpen dat je ergens doorkijkt, maar is er een bepaalde afspraak, of is dit thema gewoon weer heel breed te interpreteren?

          mvg
          Canon 5D3 + 5D4 + EOS R ; Canon 16-35 f/2.8 III ; Canon 24-70 f/2.8 II ; Canon EF-70-200 L F2.8 II IS; Canon 35mm 1.4 II ; Sigma 50 mm 1.4 ; Canon EF 85mm 1.8; Canon EF 100mm 2.8 Macro; Sigma 15 mm fisheye ; 3 x 600EX-RT II

          Comment


          • #6
            Re: Thema's voor de maand Mei 09

            Gewoon breed te interpreteren: het doorkijkje kan het onderwerp zijn, hetgeen achter het doorkijkje ligt ook.

            Doorkijkjes worden in de fotografie vaak gebruikt om het onderwerp te kadreren, om meer diepte in de foto te brengen...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Thema's voor de maand Mei 09

              voorlipig is't toch nog nie veel soeps in den challenge.

              euhm vraagje, aanpassing gebeurd? zie foto's veranderen zonder dat de rating weg is.
              of ligt het aan mij????
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Thema's voor de maand Mei 09

                Begrijp je vraag niet david_ve
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Re: Thema's voor de maand Mei 09

                  Volgens david_ve zouden er foto's vervangen zijn zonder hun rating te verliezen. Welke foto is volgens jou vervangen dan, David, want ik zie het niet.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Thema's voor de maand Mei 09

                    hoe zou je dat trouwens nu nog kunnen zien?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Thema's voor de maand Mei 09

                      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                      voorlipig is't toch nog nie veel soeps in den challenge.
                      had van het begin al door dat het geen makkelijke opdracht is deze maand
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Thema's voor de maand Mei 09

                        kan een raar hersenkronkel zijn hoor, had het vooral bij de foto van't oog door het blad.
                        was deze eerst nie met een rechthoekige opening en 2 ogen?

                        er was nog een hoor, maar weet nie direct meer welkeen.
                        nikon stuff

                        Comment

                        Working...
                        X