Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge of egotripperij?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Challenge of egotripperij?

Ha, den OpperJup!

(blij dat jij er ook de humor van inziet. Ik vind het goed dat er tenminste over de Challenge gediscussieerd wordt, dat er tenminste wat leven in de brouwerij is!)
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Bij mij staat er misschien MEMBER, maar ik ben nog steeds een groentje hoor als het op foto's maken aan komt.
      Tja, bij mij staat er zelf Senior Member en ik voel me nog altijd een groentje als het op fotografie aankomt!
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

ik ga door tot ik "ouwezak member" ben (zie maar naar mijn fotootje bij mijn naam, ben er nie ver meer van af)
        positieve of (meestal negatieve) reactie's.
        alle reactie's zijn goed voor mij.
        Ik weet wat ik weet,wat de andere niet weten over mijn genomen foto's ... lol

Undecided Question
        Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?
        Jos
        Site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Ik ontdek nu pas deze thread ...
          Uit uw reactie voel ik dat ge u precies aangesproken voelt ...
          Die onnozele zeverderij opmerkingen kunnen voor mijn part inderdaad de hoogste boom in.
          En met zeverderij bedoel ik de commentaar dat men steeds geeft om altijd maar aan te halen dat anderen de regeltjes niet volgen (zij wel natuurlijk), dat anderen hun punten niet goed zijn (die van hunwel natuurlijk), dat anderen het niet altijd eerlijk spelen (zij wel natuurlijk) .... het is precies alsof zij de enige correcte mensen op aarde zijn. Ik vraag me ook steeds af wat dit met een visie op fotografie te maken heeft? Nul comma nul heeft dat er mee te maken, gewoon eender wat gebruiken om mensen af te maken.
          Dat iemand een foto niet goed vindt is zijn volle recht en dat die er zijn commentaar naar houdt is ook aanvaardbaar maar er altijd maar moeten op kunnen inpikken als er iets kan gevonden worden op anonimiteit, niet voldoen aan de opdracht of al die zever awels da's dikke bullsh*t.
          En meer woorden ga ik daar niet aan vuil maken. Onze bijdrage dit jaar zal vermoedelijk ook de laatste zijn, ik wil graag bijdragen om iets op poten te houden wat de moeite waard is maar niet zoalang er enkelen het steeds komen verzieken.

(da's trouwens ook een opmerking die je af en toe leest, zelfs aan het adres van onze TS, VerSeg: laat eens iets van jezelf zien). Wat kan iemand die niet kan vliegen, ons vertellen over de duivensport?
          Kijk dan eens in mijn historiek, er zijn 82 topics van mij met foto's (niet allen nog actief) en er staan 70 foto's in mijn albums.
          Ik zit hier, verdeeld over twee perioden, bijna 10 maand thuis opgesloten wegens medische redenen, ik kan zo goed als geen foto's meer maken (waardoor het nu wat rustiger is) alsook niets anders doen wat mij wat kan ontspannen, daar kan niemand iets aan doen natuurlijk.
          Als ik dus nu al eens op dat knopke kan duwen ben ik een gelukkig man, ook al trekt de resulterende foto op geen knijt ... om heden één foto te maken moet ik uren afzien ... maar ja daar sta jij niet bij stil natuurlijk dat anderen eens om bepaalde redenen minder foto's kunnen maken.
          Mijn pc en internet is zowat het enige dat mij op dit moment rest en als ik dan continu moet lezen hoe mensen anderen steeds moeten afmaken i.p.v. gewoon van het leven te genieten en content te zijn dat ze mogen deelnemen, awel dat maakt mij nog zieker dan al de ellende dat ik hier al gekend heb.

Ik wijt dat aan een gebrek aan echt creatief denkvermogen, academische kennis en opleiding misschien, aan progressief denken, aan durven..., maar wie ben ik?
          Zo'n gedachte kan alleen maar komen van iemand dat een hoge dunk heeft van zichzelf.
          Geen enkele opleiding of denkvermogen kan menselijkheid of kunst scheppen, trouwens de grootste kunstenaars waren meestal ongeletterden.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
            Tja, bij mij staat er zelf Senior Member en ik voel me nog altijd een groentje als het op fotografie aankomt!
            Een status achter je naam heeft inderdaad niets met je kennis te maken, je kan 12000 berichten in chitchat typen en dan 1 foto als Senior member of je kan met je eerste post en foto al direct raak zitten.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Een status achter je naam heeft inderdaad niets met je kennis te maken, je kan 12000 berichten in chitchat typen en dan 1 foto als Senior member of je kan met je eerste post en foto al direct raak zitten.
              Je weet HEEL goed dat posts in ChitChat, waar jij trouwens ook niet ontbreekt, niet bijdragen tot je member status. Als je wilt argumenteren, geen valse argumenten gebruiken, bitte!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Je weet HEEL goed dat posts in ChitChat, waar jij trouwens ook niet ontbreekt, niet bijdragen tot je member status. Als je wilt argumenteren, geen valse argumenten gebruiken, bitte!
                1)Dit weet ik helemaal niet. 2)Dit heb ik ook nooit gecontrolleerd omdat dit mij niet interesseert. 3)Als dat daar dan toch niet meetelt dan heb ik blijkbaar toch redelijk wat gepost op andere plaatsen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Veel gekocht of verkocht misschien?

Comment

Veel gekocht of verkocht misschien?

Om daarmee aan de status Senior Member te komen hadden jullie mij al lang afgemaakt als handelaar denk ik.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Als we je als handelaar afmaken, dan is het om de exorbitante prijzen die je zou vragen!

Ik postte dat vraagje+antwoord omdat ik het zelf redelijk belachelijk vind dat men inderdaad via de Aangeboden/Gezocht sectie senior "zou" kunnen worden!

Comment

Working...
                      X