Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen nestfotografie A.U.B.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Geen nestfotografie A.U.B.

    Dit is hilarisch, echt waar, om je een breuk te lachen. Nu weet ik weer waarom ik geen groene bol meer betaal.

    Comment


    • #17
      Re: Geen nestfotografie A.U.B.

      Er is een oproep geweest van de moderator om geen nestfoto's in te sturen.
      Omdat we niet steeds kunnen uitmaken of de foto onder de wet van de nestfotografie valt, word volgende strengere regel gehanteerd.

      Er wordt geen enkele vorm van nestfotografie geacepteerd.
      - elke foto van een vogel/kuiken op/aan/in een nest (gedomesticeerd of wild) wordt geweigerd
      - elke foto met een vogel die de indruk kan wekken dat het onder bovenstaande regel valt wordt niet toegelaten


      De beslissing over het al dan niet toelaten van een foto berust bij de validator, zijn beslissing is bindend.

      Zoals duidelijk vermeld in de Forumregels:
      Ga niet openlijk in discussie over moderatie/beheer.

      In de helpdesk vind je de te volgen procedure:
      Ik ben het niet eens met een beslissing van een moderator!
      Last edited by Forumleiding; 29 april 2009, 08:00.

      Comment


      • #18
        Re: Geen nestfotografie A.U.B.

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Dit is hilarisch, echt waar, om je een breuk te lachen. Nu weet ik weer waarom ik geen groene bol meer betaal.
        Zie echt geen verband tussen dit "conflict" en jouw beweegredenen om uit de VZW te stappen, Hans.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Geen nestfotografie A.U.B.

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Zie echt geen verband tussen dit "conflict" en jouw beweegredenen om uit de VZW te stappen, Hans.
          Sta mij toe hier verder niet op in te gaan gezien de "Forumleiding" op zijn strepen staat en daarover geen verdere discussie toelaat. Een goede verstaander geeft genoeg aan een half woord.

          Ik wil wel nog meegeven dat de gewraakte foto de zware selectie van het elitaire Onexposure met glans doorstaan heeft : http://1x.com/photos/member/13577/24141/

          Of mag dat ook niet?

          Comment


          • #20
            Re: Geen nestfotografie A.U.B.

            Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Sta mij toe hier verder niet op in te gaan gezien de "Forumleiding" op zijn strepen staat en daarover geen verdere discussie toelaat. Een goede verstaander geeft genoeg aan een half woord.

            Ik wil wel nog meegeven dat de gewraakte foto de zware selectie van het elitaire Onexposure met glans doorstaan heeft : http://1x.com/photos/member/13577/24141/

            Of mag dat ook niet?
            Dat mag wel maar ik denk dat je hier wel even de verkeerde conclusies trekt.
            Had terrano de juiste weg gevolgd en niet openlijk hier in dit topic beginnen reageren was zijn foto misschien wel gevalideerd geweest.

            Zie antwoord van Spooky op aantijgingen:
            Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
            ......
            Terrano heeft als antwoord op mijn PM-bericht mij wel een uitleg gegeven hoe de foto tot stand is gekomen maar kon me niet overtuigen om de foto alsnog te plaatsen. Had terrano mij echter de foto’s welke hij plaatste in zijn topic “Leven in 21 dagen” als bewijs bewijs overgemaakt dan had ik de inzending wel kunnen aanvaarden en plaatsen.

            ....

            Dus had hij het verder uitgepraat met de moderator dan had zijn foto misschien wel aanvaard geweest.

            Door het direct in dit topic te smijten en omdat de foto reeds in het forum gepost is, is dit echter niet meer mogelijk omdat Challengeinzendigen annomiem moeten zijn.

            En omdat de discussie maar blijft aanhouden, en om verder discussie omtrent te vermijden dient de Forumleiding in deze een standpunt in te nemen.

            Aangezien de moderator had opgeroepen om voor de Challenge geen nestfoto's in te zenden, kunnen zulke foto's zeker niet in aanmerking komen voor het onderwerp van de challenge.

            De Forumleiding heeft dus in deze visie die zijn standpunt bepaalt.

            Als is dus reglementair, en ik zie niet in wat jij tegen reglementair handelen kan hebben.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #21
              Re: Geen nestfotografie A.U.B.

              Wat kan ik of iemand anders daar nog op zeggen? We zijn gemuilkorfd.

              Oorspronkelijk geplaatst door Forumleiding Bekijk bericht
              Zoals duidelijk vermeld in de Forumregels:
              Ga niet openlijk in discussie over moderatie/beheer.

              Comment


              • #22
                Re: Geen nestfotografie A.U.B.

                @Zunoel: ik vrees dat je mijn vorige posts niet goed gelezen hebt.

                Ik heb de challenge foto ingediend op 7 april en op 8 april werden de twee bovenvermelde PM's naar Spooky gestuurd en deze werden dezelfde dag nog gelezen.

                Hierop kwam geen enkele reactie en een week later pas op 13 april heb ik de foto samen met twee andere in showcase dieren gepost.

                Ik zou denken dat jullie dan tijd genoeg gehad hebben om me tenminste iets te laten weten...

                Nu vertellen dat de twee bijkomende foto's jullie wel hadden kunnen overtuigen is een zielige poging om de gemaakte blunder trachten goed te praten. De twee bijkomende foto's tonen trouwens een identieke setting.

                Ik heb trouwens ook via jullie helpdesk de situatie nog eens uitgelegd en het standpunt was : "we hebben geen tijd om dit te bekijken" net zoals de bewuste moderator eerst schrijft:

                Dit neemt niet weg dat ik nestfotografie voor de Challenge niet zal aanvaarden tenzij men het tegendeel kan bewijzen.
                en na het niet reageren op PM's achteraf hier vermeld:

                Gezien ook mijn vrije tijd en de tijd welke ik aan de Challenge kan spenderen beperkt is laat ik me als moderator niet verleiden tot onnodige discussies door deelnemers waarvan ik om de een of andere reden een foto diende te weigeren.

                Waarom hebben jullie dan een helpdesk en waarom worden jullie dan moderator?

                Mvg, Theo

                PS Meer tijd ga ik hier niet meer aan verspillen; deze discussie leidt op deze manier tot niets.
                Last edited by terrano; 30 april 2009, 22:20. Reden: PS toegevoegd.
                Mijn website: http://www.vlassen.be/

                Comment

                Working...
                X